Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Procedure afhandeling klachten Corendon

Wij doen ons uiterste best om de reis naar behoren uit te voeren. Mocht er onverhoopt een klacht of een probleem zijn, dient u dit direct bij de reisleiding te melden. Indien hij/zij niet aanwezig of bereikbaar is, dient u contact op te nemen met de lokale agent of Corendon in Nederland.

U stelt ons hiermee in de gelegenheid de klacht op te lossen en uw vakantie te veraangenamen. Als u na thuiskomst pas melding maakt van uw klacht, kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen.

Klacht Corendon indienen

Mocht de klacht niet of niet naar tevredenheid opgelost worden, dan dient u de reisleiding om een klachtenformulier te vragen en deze gezamenlijk in te vullen.

Een kopie van het klachtenformulier dient u, vergezeld van een gemotiveerde klachtbrief, na afloop van de reis binnen 2 maanden via het webformulier naar Corendon te sturen.

Dit webformulier vindt u in mijn.corendon.nl bij de betreffende boeking onder het icoontje ‘Klacht indienen’. In het webformulier kunt u via de button ‘Bestand bijvoegen’ de betreffende documenten bijvoegen. Uw melding wordt na ontvangst door ons in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord.

Houd er rekening mee dat indien klachten niet op de bestemming zijn gemeld en er geen klachtenformulier is opgesteld, deze niet in behandeling worden genomen.

Wanneer u heeft gereserveerd bij een reisbureau verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het desbetreffende reisbureau voor de afhandeling van uw klacht.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar artikel 12 van de ANVR Reisvoorwaarden, indien de reis vanaf 1 april 2016 is geboekt. Indien de reis vanaf 1 februari 2017 is geboekt, is artikel 12 van de ANVR Reis- en Boekingsvoorwaarden 2017 van toepassing.