Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Procedure klachten Corendon

Wij doen ons uiterste best om de reis naar behoren uit te voeren, maar mocht je onverhoopt een klacht hebben, volg dan onderstaande procedure:

Klachten voordat je vertrekt

Indien je voorafgaand aan de reis een klacht of een opmerking hebt, kun je contact opnemen met ons Contact Center. Zij kunnen je verder helpen.

Klachten ter plaatse

Heb je een klacht ter plaatse, dan is het belangrijk om deze direct bij de accommodatie of reisleider kenbaar te maken. Hoe eerder dit gebeurt, hoe sneller zij kunnen helpen met het oplossen van de klacht.

Als de klacht niet of niet naar tevredenheid opgelost kan worden, neem dan direct contact op met de afdeling Cliëntenservice van Corendon in Nederland. Wij kunnen je vanuit Nederland proberen te helpen met de klacht of het probleem. Maak je na thuiskomst pas melding van de klacht, dan kunnen wij helaas niets meer voor je betekenen.

Vraag bij een klacht ook altijd naar een klachtenformulier en vul deze samen met de reisleiding in. Met dit formulier kun je na afloop een klacht indienen bij ons in Nederland.

Klacht Corendon indienen

Is de klacht ter plaatste niet of niet naar tevredenheid opgelost, dan dien je de reisleiding om een klachtenformulier te vragen en deze gezamenlijk in te vullen. Een kopie van het klachtenformulier stuur je, samen een begeleidende klachtbrief, na afloop van de reis binnen 2 maanden via het webformulier naar Corendon. Dit webformulier vind je op Mijn.Corendon.nl bij de betreffende boeking onder het icoontje ‘Klacht indienen’. In het webformulier kun je via de button ‘Bestand bijvoegen’ documenten toevoegen. Je melding wordt na ontvangst door ons in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord. Na het online indienen van je klacht krijg je een ontvangstbevestiging per e-mail.

Houd er rekening mee dat indien klachten niet op de bestemming zijn gemeld en er geen klachtenformulier is opgesteld, deze niet in behandeling worden genomen.

Let op: Heb je geboekt bij een reisbureau, dan verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen met het desbetreffende reisbureau voor de afhandeling van de klacht.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar artikel 12 van de ANVR Reizigersvoorwaarden 2018.