Vluchtinformatie
Er wordt meerdere dagen per week vanuit Brussel en Amsterdam naar Burgas gevlogen worden. De vluchten worden uitgevoerd met Corendon Dutch Airlines. De vluchtduur naar Burgas bedraagt ca. 3 uur.
| Transfertijd vanaf de luchthaven Burgas naar: | |
| Sunny Beach: ca. 30 minuten | |
Er wordt meerdere keren per week en vanaf verschillende luchthavens gevlogen naar deze bestemming. De vluchten worden uitgevoerd met een moderne Boeing. De vluchtduur naar Kos bedraagt ca. 3,5 uur.
| Transfertijd vanaf de luchthaven Kos naar: | |
| Kos-Stad: ca. 30 minuten | |
Er wordt meerdere malen per week en vanaf verschillende luchthavens naar deze bestemming gevlogen. De vluchten worden uitgevoerd met een moderne Boeing of Airbus van Corendon Dutch Airlines of Transavia. De vluchtduur naar Kreta bedraagt ca. 3,5 uur.
| Transfertijd vanaf de luchthaven Heraklion naar: | |
| Chersonissos: ca. 30 minuten | |
Er wordt meerdere malen per week vanaf Amsterdam en Brussel naar deze bestemming gevlogen. De vluchten worden uitgevoerd met Corendon Dutch Airlines en Brussels Airlines. De vluchtduur naar de luchthaven van Zakynthos bedraagt ca. 3 uur.
| Transfertijd vanaf de luchthaven Zakynthos naar: |
| Laganas: ca. 20 minuten |
Er wordt in het zomerseizoen meerdere malen per week gevlogen naar de Algarve. Je kunt vanaf Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Brussel naar deze bestemming vliegen. De vluchten worden uitgevoerd met een moderne Boeing of Airbus van Corendon Dutch Airlines of Transavia. Ook is het mogelijk om in de winter naar Faro te vliegen. Je vliegt in deze periode met Transavia De vluchtduur naar de luchthaven van Faro bedraagt ca. 3 uur.
| Transfertijd vanaf de luchthaven van Faro naar: | Albufeira: ca. 50-90 minuten |
Er wordt meerdere malen per week en vanaf verschillende luchthavens gevlogen naar deze bestemming. De vluchten worden uitgevoerd met een moderne Boeing 737 Max 9 van onder andere Corendon Dutch Airlines. De vluchtduur bedraagt 2 uur en 20 minuten.
| Transfertijd vanaf de luchthaven van Mallorca naar: | |
| El Arenal: ca. 35-40 minuten | |
De transfertijden bij de bestemmingen zijn bij benadering aangegeven. Afhankelijk van het aantal te bezoeken hotels en de drukte in het verkeer, kan dit langer of korter zijn. Tijdens de optionele transfers word je begeleid door een transferbegeleider. Dit zijn geen reisleiders, zij zijn slechts verantwoordelijk voor het begeleiden van de reizigers.
Bij het boeken van de reis staan vaak de vluchttijden al vermeld, echter zijn deze tijden en routes onder voorbehoud en kunnen dus nog wijzigen. Twee weken voor vertrek ontvang je de reisbescheiden met de definitieve vluchttijden en -routes.
Indien jouw vluchttijd op 23:59 uur is vastgesteld, zal de vlucht in de meeste gevallen pas na middernacht vertrekken. Deze notatie wordt om technische redenen bij de meeste touroperators in Nederland zo gebruikt. Indien een tijd na middernacht wordt genoteerd zou er automatisch een extra nacht worden berekend, waar je niet of nauwelijks gebruik van maakt. Ter plaatse kun je zelf besluiten (indien mogelijk) een late check-out bij te boeken en dit met het hotel verder in orde maken. De aankomsttijd op de tickets is wel de juiste tijd.
Corendon werkt samen met gerenommeerde chartermaatschappijen. In tegenstelling tot een lijndienstvlucht kan de dienstregeling van een chartervlucht wijzigen. De mogelijkheid om toestellen volgens beschikbaarheid en vereiste capaciteit in te zetten, betekent een lagere vluchtprijs en voor jou dus een ruimer vakantiebudget.
Via mijn.GOfun.nl kun je op ieder moment inloggen voor het actuele vluchtschema. De betreffende chartermaatschappij maakt 2 weken voor vertrek haar definitieve vluchtschema bekend. Mocht er na deze bekendmaking door onvoorziene omstandigheden alsnog een wijziging optreden, dan zullen wij je uiteraard direct per mail hierover informeren.
Het is mogelijk dat de terugvlucht tot 2 weken voor vertrek wijzigt. Via mijn.GOfun.nl kun je ook hiervoor altijd inloggen voor het actuele vluchtschema.
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er naar een andere luchthaven wordt terug gevlogen dan vanwaar de heenvlucht is vertrokken. In dat geval zal er door de reisorganisator voor vervoer naar de oorspronkelijke luchthaven worden gezorgd. Maak je hier geen gebruik van en ga je op eigen gelegenheid naar de oorspronkelijke luchthaven, dan blijven alle hieraan verbonden kosten voor rekening van de reiziger.
De meeste vluchten zijn rechtstreeks. Er bestaat echter een mogelijkheid dat er een tussenlanding plaatsvindt. Een tussenlanding kan noodzakelijk zijn bij bijvoorbeeld het combineren van een vlucht om technische redenen of bij onvoldoende bezetting.
Er zijn diverse factoren die verantwoordelijk kunnen zijn voor een vertraging. Stakingen, redenen van technische aard, extra veiligheidscontroles, drukte in het luchtruim, politiek instabiele situaties, stiptheidsacties en weersomstandigheden kunnen ten grondslag liggen aan een vertraging.
Voor vertraging wordt elke aansprakelijkheid uitgesloten en wij zijn dan ook voor alle gevolgen (in het bijzonder het missen van aansluitingen van onder andere openbaar vervoer, immers de vervoersverplichting is beëindigd op het moment van aankomst op de luchthaven van terugkomst, alsmede persoonlijke omstandigheden zoals schade in de werksfeer) van deze vertragingen niet aansprakelijk aangezien wij op die vertragingen geen enkele invloed kunnen uitoefenen.
Meld verlies of schade onmiddellijk bij aankomst op de bestemming of luchthaven, bij de bagageafhandelaar van de luchtvaartmaatschappij waarmee je hebt gevlogen. Daarnaast is het noodzakelijk om een zogeheten Property Irregularity Report (PIR) op te laten maken. Alleen met dit rapport kan worden aangetoond dat de schade tijdens de vlucht is ontstaan. Het is dus alleen mogelijk om schade te verhalen wanneer er een PIR is opgesteld.
Bij het melden vragen we je om een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving van het voorwerp, inclusief foto's en eventuele aankoopbewijzen. Neem voor verlies of schade aan je bagage of voor gevonden voorwerpen op CD, XR of XC vluchten contact op met de Lost & Found-afdeling van Corendon Airlines via deze link.
Vlieg je met een andere luchtvaartmaatschappij, raadpleeg dan de officiële website van die luchtvaartmaatschappij voor aanvullende informatie.
Meer informatie in geval van verloren en/of beschadigde bagage lees je hier.
Belangrijke informatie
- Belangrijk om te weten is dat GOfun niet aansprakelijk kan worden gesteld voor verloren, vergeten of beschadigde voorwerpen of het afleveren van jouw bagage op een latere vlucht. Wij bieden geen garantie dat voorwerpen, zelfs indien gemeld als gevonden, daadwerkelijk bij je afgeleverd kunnen worden. Het is raadzaam om een reis en/of annuleringsverzekering af te sluiten. In geval van schade of vertraging kun je in sommige gevallen een beroep doen op de verzekering.
- Het opsporen van de verloren items kost tijd, houdt dus rekening met een afhandeltermijn van minimaal 4 tot 6 weken.
- Met het melden van een verloren of vergeten voorwerp ga je akkoord met bovenstaande voorwaarden.
De meeste luchtvaartmaatschappijen bieden de mogelijkheid om online in te checken.
Corendon (Dutch) Airlines
Indien je vliegt met Corendon (Dutch) Airlines kun je vanaf 48 uur tot 5 uur voor vertrek online inchecken en jouw boardingpass uitprinten via de website fly.corendon.com. Let op: Wanneer je ruimbagage meeneemt, kun je deze afgeven bij de Corendon bagage drop off balie op de luchthaven. De mogelijkheid bestaat dat je hiervoor even in de rij moet staan.
Bij Transavia kun je vanaf 30 uur tot 4 uur voor vertrek online inchecken met je 7-cijferig reserveringsnummer van Corendon. Voor online inchecken bij Transavia klik hier.
Bij Brussels Airlines kun je vanaf 24 uur tot 1 uur voor vertrek inchecken en stoelen reserveren. Voor online inchecken bij Brussels Airlines klik hier.
Heb je hulp nodig op de luchthaven of aan boord? We helpen je graag. Voor alle informatie over de services die Corendon biedt, verwijzen wij je naar de pagina Medische assistentie
Corendon werkt samen met een aantal gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen.
![]() |
Corendon AirlinesDeze jonge Turkse maatschappij heeft 20 toestellen van het type Boeing 737-800 met respectievelijk 148 en 189 stoelen aan boord. De maatschappij is gecertificeerd met het ISO 9001 certificaat. Aan boord kun je tegen betaling catering bestellen, het zogenaamde 'buy on board concept'. De prijzen voor de diverse consumpties vind je op de (digitale) menukaart op de app aan boord. |
![]() |
Corendon Dutch AirlinesCorendon heeft sinds 2011 een eigen luchtvaartmaatschappij. Corendon Dutch Airlines (CND) beschikt over drie gloednieuwe vliegtuigen van het type Boeing 737- MAX 9. De MAX 9 is een stuk zuiniger en stiller en biedt plaats aan 213 passagiers, wat 24 zitplaatsen meer betekent dan de 737-800 toestellen. Aan boord kun je tegen betaling catering bestellen, het zogenaamde 'buy on board concept'. De prijzen voor de diverse consumpties vind je op de (digitale) menukaart op de app aan boord. Daarnaast vliegt Corendon vijf keer per week tussen Amsterdam en Curaçao met een hypermoderne Airbus A350-900. Op deze vluchten zijn een maaltijd van Mondi Restaurant, een lekkere snack en een drankje naar keuze inbegrepen en is er een 'buy on board' service.Vervoersvoorwaarden Corendon Dutch Airlines, voor de Engelstalige versie klik je hier. |
![]() |
TransaviaTransavia is reeds jaren de grootste vakantievervoerder van Nederland. Hun vloot van 32 toestellen bestaat uit het type Boeing 737-700 en 737-800 met respectievelijk 149 en 189 stoelen aan boord. Ook Transavia heeft het 'à la carte concept', wat inhoudt dat u eventueel consumpties tegen betaling aan boord kunt bestellen. |
![]() |
Brussels AirlinesBrussels Airlines, lid van de Lufthansa Groep en van Star Alliance, is de Belgische luchtvaartmaatschappij met het grootste vluchtaanbod van en naar de Europese hoofdstad Brussel. De maaltijden en drankjes aan boord zijn bij Brussels Airlines niet inbegrepen. |
11:17:48 PM (11:17:48 PM) | 89 (59|24)



