Side Star Beach
Ultra All Inclusive
-
Hotel

- Direct aan het privé zandstrand
- 15 minuten lopen via de boulevard naar Side
- 1 à-la-carterestaurant
9,0
Uitstekend
425 beoordelingen
va
677
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Side Star Beach
Totale score
Gebaseerd op:
425 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Geweldig mooie omgeving lekker overal dichtbij mooi zwembad
Over Side Star Beach:
Mooi hotel vriendelijk personeel en alles ruim voldoende aanwezig
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Gerardus Hondijk
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Top hotel en locatie komen zeer zeker terug volgend jaar
Over Side Star Beach:
Hotel boeken wij zo goed als zeker weer voor volgend jaar zogauw het mogelijk is. Dat zeg al genoeg over dit TOP Hotel
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Andre Meskes
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
heerlijk, alles op loopafstand en anders met de dolbus, dat is gewoon hoe openbaar vervoer hoort te zijn
Over Side Star Beach:
het hotel is opgeknapt en verfraaid, het was even wennen
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Antonius Vansundert
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Fijne plek mooi strand mooie geupgrade accomodatie komen hier erg graag al 16 keer geweest dat zegt al voldoende toch,erg mooi centrum.
Over Side Star Beach:
Het hotel heeft een mooie upgrade gehad fijne buitenbar, zwembad is geweldig en div, fijne eetgelegenheden.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten -
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Harm Raske
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Side is een mooi historische stad met mooie boulevard en winkels
Over Side Star Beach:
Mooi hotel net gerenoveerd ligging aan zee.
Schoon, vriendelijk personeel.
Was voor renovatie al goed nu nog beter.
Een aanrader
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Prachtig en fantastisch gezellig ontspannen en mooie omgeving rond Side.
Over Side Star Beach:
Geweldig schone kamer, badkamer.
Jammer dat de balkons erg klein zijn.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Theodorushend Nieuwenhuizen
Nederland
Met vrienden
,
Over Side-Centrum:
Side mooi plek in turkije mooi strand en centrum
Place to be!
Over Side Star Beach:
Mooi hotel kortbij aan het strand 25meter .
- puntje geen geweldige entertainment (6)
- puntje geen grote variatie in het eten
+ punt turkse avond en white night moet je meemaken !!!
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 5
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Robert Bruinsma
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Het hotel is goed gesitueerd aan de boulevard en/of zee.
Over Side Star Beach:
De accommodatie was goed en werd goed schoongemaakten onderhouden.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Strand voor de deur, winkels om de hoek,prima bestemming voor mensen niet minder goed ter been zijn
Over Side Star Beach:
Prachtig net gerenoveerd hotel, ziet er weer piekfijn uit.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Martine Vos
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Mooi gezellig veel te doen. Vlak bij oude centrum.
Over Side Star Beach:
Super hotel in voor en laat naseizoen.
Airco niet zelf te regelen stond nu vast op 22 graden.
In het hoogseizoen te weinig capaciteit voor
Binnen en buiten eten en bij het zwembad.
Strand te smal en teveel bedden.
En een nadeel je kunt niet buiten eten bij het hoofdrestaurant. Wel bij a la carte
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9