Transferinformatie
Onderstaande informatie geldt alleen als je een (privé)transfer via Corendon hebt bijgeboekt.
Bonaire
Transferinformatie: Bonaire
De reisleiding verwelkomt je met een bord bij de uitgang van het luchthavengebouw en verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Bulgarije
Transferinformatie: Bourgas
Meld je na het ophalen van je bagage bij de Avatar Tour/Corendon balie.
Let op! Deze balie bevindt zich binnen, dicht bij de aankomstdeur.
Een medewerker verwijst je vervolgens naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Curaçao
Transferinformatie: Curaçao
Een medewerker van het lokale agentschap, herkenbaar aan groen T-shirt, verwelkomt je in de aankomsthal bij een balie met logo Corendon en verwijst je naar het Corendon kantoor. Hier krijg je een welkomstenvelop en het nummer van de transferbus die op de parkeerplaats wacht om je naar je accommodatie te brengen.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Egypte
Transfer informatie: Hurghada & Sharm el Sheikh
Vanaf het vliegtuig word je per bus naar de aankomsthal van de luchthaven gebracht en verwelkomd door onze Engelssprekende collega’s van Flash Tour, herkenbaar aan een Corendon bord. Zij voorzien je van een immigratiekaart en helpen waar nodig bij het invullen. Vervolgens verwijzen zij je naar de transferbus, te herkennen aan een Corendon bord achter de voorruit.
Voor reizen naar Hurghada heb je een visum nodig dat je bij aankomst in Egypte kunt aanschaffen. Voor reizen naar Sharm el Sheikh is een visum alleen verplicht bij een verblijf langer dan 14 nachten. Het visum is in de aankomsthal ter plaatse bij de Corendonbalie verkrijgbaar voor € 35 p.p. Dit bedrag moet contant in euro's betaald worden en is inclusief servicekosten. Als je een visum bij de Corendonbalie ter plaatse aanschaft, krijg je wanneer je in Hurghada verblijft een kortingsvoucher van € 5 voor het boeken van een excursie bij de reisleiding tijdens de welkomstbijeenkomst. Deze korting is niet geldig op al lopende kortingsacties van excursies ter plaatse. Kies je ervoor om zelf ter plaatse het visum te regelen, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.
Let op: op de luchthaven kun je aangesproken worden om, tegen betaling, je bagage naar de uitgang te laten vervoeren. Wanneer je deze service niet wenst, kun je dit vriendelijk weigeren.
Gambia
Transferinformatie: Banjul
De Corendon reisleiding verwelkomt je binnen bij de aankomstdeur en verwijst je naar de transferbus.
Griekenland
Transferinformatie: Corfu
De reisleiding verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus. Soms komt het voor dat de reisleiding buiten het gebouw staat om je te verwelkomen en je naar de transferbus te verwijzen.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Kos
De Corendon reisleiding verwelkomt je buiten en verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Kreta
De Corendon reisleiding verwelkomt je buiten, bij balie 29, en verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Lefkas & Parga
Verlaat de bagagehal en ga direct naar rechts via de schuifdeur naar buiten waar de Corendon reisleiding je verwelkomt en je naar de transferbus verwijst.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Lesbos
De Corendon reisleiding verwelkomt je buiten en verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Rhodos
Meld je binnen bij de Corendon desk. Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Samos
De Corendon reisleiding verwelkomt je buiten en verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Zakynthos
.
De Corendon reisleiding verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Indonesië
Transferinformatie: Bali
Een vertegenwoordiger van Corendon verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus.Ga je liever op eigen gelegenheid met de taxi naar je accommodatie? Meld je dan eerst af bij de Corendon vertegenwoordiger.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Italië
Transferinformatie: Sicilië
Noord (Palermo): De Corendon vertegenwoordiger verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus.
Zuid (Catania): De Corendon vertegenwoordiger verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus.
Transferinformatie: Sardinië
De Corendon vertegenwoordiger verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus.
Noord-Macedonië
Transferinformatie: Ohrid
Meld je buiten bij de Corendon desk. Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
Portugal
Transferinformatie: Faro
Verlaat de bagagehal en ga naar links naar de aankomsthal, richting Café Central. De Corendon reisleiding, of een vertegenwoordiger van het lokale agentschap Buzz, verwelkomt je hier en verwijst je naar de transferbus. Bij aankomsten van minder dan 9 personen, bestaat de mogelijkheid dat je met een shuttlebus/taxi naar je accommodatie wordt gebracht. In dat geval wacht de chauffeur, herkenbaar aan een bord met je naam of een Corendon bord, je op. Er wordt geprobeerd een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven.
Mocht je niemand aantreffen in de aankomsthal in de buurt van Café Central, neem dan contact op via het volgende telefoonnummer: +351 910 969 463.
Let op: tijdens de transfer is er geen begeleiding aanwezig.
De ophaaltijd voor de terugreis transfer kun je 24 uur van tevoren raadplegen op https://corendon-algarve.webnode.pt. Graag minimaal 10 minuten vóór de geplande ophaaltijd op het aangegeven ophaalpunt te zijn, aangezien de ophaaltijd door verkeersomstandigheden kan afwijken. Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met de Corendon reisleiding.
Transferinformatie: Madeira
De Corendon reisleiding verwelkomt je buiten en verwijst je naar de transferbus.
Heb je een auto gehuurd? Gelieve je ook dan bij de reisleiding aan te melden.
Er is geen begeleiding aanwezig tijdens de transfer.
Spanje
Transferinformatie: Costa del Sol
Meld je in de aankomsthal bij de security area bij de stand van het lokale agentschap Sidetours (met logo's Corendon en agentschap Sidetours Incoming Services). De reisleiding van het lokale agentschap informeert je over de transfer. Is de reisleiding niet aanwezig, bel dan noodnummer +34 629 239 088 dat 24 uur per dag bereikbaar is
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
De informatie voor de terugreis kun je 24-48 uur vóór de terugvlucht via een QR-code scannen.
Transferinformatie: Fuerteventura
De reisleiding verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus. Mocht je de reisleiding niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 1 & 2, herkenbaar aan het groene bord) in de aankomsthal.
Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
De informatie voor de terugreis vind je vanaf 24 uur vóór de terugvlucht href="https://corendon.w2mdmc.com/nl-nl > hier terug. Zorg ervoor minimaal 10 minuten vóór de geplande ophaaltijd op het aangegeven ophaalpunt aanwezig te zijn. Door verkeersomstandigheden kan deze tijd namelijk altijd iets afwijken. Aarzel niet bij vragen contact op te nemen met de lokale agent.
Transferinformatie: Gran Canaria
De reisleiding verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus. Mocht je de reisleiding niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 12) in de aankomsthal.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips.
De informatie voor de terugreis vind je vanaf 24 uur vóór de terugvlucht href="https://corendon.w2mdmc.com/nl-nl > hier terug. Zorg ervoor minimaal 10 minuten vóór de geplande ophaaltijd op het aangegeven ophaalpunt aanwezig te zijn. Door verkeersomstandigheden kan deze tijd namelijk altijd iets afwijken. Aarzel niet bij vragen contact op te nemen met de lokale agent.
Transferinformatie: Ibiza
De reisleiding verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de juiste transferbus. Mocht je de reisleiding niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 12) in de aankomsthal. Een medewerker verwijst je naar de transferbus. Heb je een privétransfer geboekt, dan wacht een gids bij de uitgang van de bagagehal met een bord met jouw naam. Kun je deze persoon niet vinden, meld je dan bij het W2M kantoor.
De informatie voor de terugreis vind je vanaf 24 uur vóór de terugvlucht href="https://corendon.w2mdmc.com/nl-nl > hier terug. Zorg ervoor minimaal 10 minuten vóór de geplande ophaaltijd op het aangegeven ophaalpunt aanwezig te zijn. Door verkeersomstandigheden kan deze tijd namelijk altijd iets afwijken. Aarzel niet bij vragen contact op te nemen met de lokale agent.
Transfer informatie: Lanzarote
De reisleiding verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferburs. Mocht je de reisleiding niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (1 & 2, te herkennen aan het groene bord) in de aankomsthal.
Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
Transfer informatie: Mallorca
In de aankomsthal bij uitgang 4 staat een W2M trolley met het logo van Corendon. Bij pilaar 7 vind je het kantoor van W2M waar de reisleiding je verwelkomt en je verwijst naar de transferbus. Heb je een privétransfer geboekt, dan ga je ook naar pilaar 7, het kantoor van W2M, waar de privéchauffeur je opwacht. Heb je een huurauto via Corendon geboekt, dan ga je eveneens naar pilaar 7, het kantoor van W2M voor de welkomstenvelop met contactgegevens van de reisleiding, belangrijke informatie en tips. Het autoverhuurbedrijf Record Go bevindt zich schuin tegenover het W2M kantoor.
De informatie voor de terugreis vind je vanaf 24 uur vóór de terugvlucht href="https://corendon.w2mdmc.com/nl-nl > hier terug. Zorg ervoor minimaal 10 minuten vóór de geplande ophaaltijd op het aangegeven ophaalpunt aanwezig te zijn. Door verkeersomstandigheden kan deze tijd namelijk altijd iets afwijken. Aarzel niet bij vragen contact op te nemen met de lokale agent.
Transferinformatie: Tenerife
De reisleiding verwelkomt je in de aankomsthal en verwijst je naar de transferbus. Mocht je de reisleiding niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (10) in de aankomsthal.
Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
De informatie voor de terugreis vind je vanaf 24 uur vóór de terugvlucht href="https://corendon.w2mdmc.com/nl-nl > hier terug. Zorg ervoor minimaal 10 minuten vóór de geplande ophaaltijd op het aangegeven ophaalpunt aanwezig te zijn. Door verkeersomstandigheden kan deze tijd namelijk altijd iets afwijken. Aarzel niet bij vragen contact op te nemen met de lokale agent.
Turkije
Transferinformatie: Alanya
Meld je buiten bij de Corendon desk/Corendon medewerker met bord.
De medewerker verwijst je naar de transferbus.
Transferinformatie: Antalya
Meld je buiten bij de Corendon desk.
Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
Transferinformatie: Bodrum
Meld je buiten bij de Corendon desk
Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Dalaman
Meld je buiten bij de Corendon desk.
Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transferinformatie: Izmir
Tot juni 2025 word je vanwege constructiewerkzaamheden na het passeren van douanebalie 8, naar de rechterkant van de aankomsthal in het luchthavengebouw geleid waar je naar de transferbus wordt verwezen. Vanaf juni 2025 verwelkomt een Corendon vertegenwoordiger je en verwijst je naar de Corendon desk (8). Een medewerker verwijst je naar de transferbus.
Ver. Arabische Emiraten
Transferinformatie: Dubai
Een medewerker van het lokale agentschap of de reisleiding herkenbaar aan een Corendon bord verwelkomt je en verwijst je naar de transferbus. Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Zanzibar
Transferinformatie: Zanzibar
Buiten het luchthavengebouw staat een balie met een groot Corendon bord. Voor eventuele vragen is een airport servicenummer beschikbaar: +255 777 16 90 40