Denise Appartementen
Logies
-
Appartement

- Op ca. 100 meter van het strand
- Kleinschalig complex
- Gezellige snackbar voor de lekkere trek
- Weelderige tuin
- Winkels en restaurants op loopafstand
8,2
Zeer goed
222 beoordelingen
va
421
p.p.
*incl. alle verplichte kosten
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Denise Appartementen
Totale score
Gebaseerd op:
222 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Klaas Gernaat
Nederland
Met partner
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Bestemming Kos betekent voor ons zon, griekse gastvrijheid en prima eten. Huur een fiets en door de prima fietspaden zijn Kos-stad en directe omgeving prima te ontdekken. Een prima eiland voor een zonovergoten strandvakantie.
Over Denise Appartementen:
Voor de tweede keer in Denise appartments. Dit keer in een 'renovated room'. Alles prima in orde.
De gastvrijheid van Nikos en zijn vrouw en team is hartverwarmend. Wij voelden ons weer meteen 'thuis'.
Goed zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Wordt dagelijks onderhouden.
Je kunt prima iets eten en drinken bij Denise.
Tijdens ons 8-daagse verblijf geen beddegoed gewisseld, handdoeken 2 keer gewisseld.
Fiets gehuurd bij verderop gelegen 'Safe Wheels'.
Zodoende zijn boodschappen en de diverse taverna's prima te bereiken.
- Algemene indruk 10
- Ligging 7
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Henry Bouwman
Nederland
Met vrienden
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Al een aantal keren op Kos geweest maar verveelt nooit.
Je kunt er lekker met de boot weg en er zijn voldoende mooie eetgelegenheden. Tigaki is een mooie locatie om naar het strand te gaan.
Over Denise Appartementen:
Het appartementencomplex is goed als je een gerenoveerde kamers hebt. Wisseling van de handdoeken kan wel wat frequenter. Aandachtspunt is ook de schoonmaak van het appartement.
Nikos en Efi zijn leuke eigenaren en willen ook alles wel voor je doen
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Kos-stad is erg gezellig, veel leuke stranden en met een scooter kom je al erg ver!! Weer was top in juni, dus zeker aanrader om ook voor het hoogseizoen te gaan.
Over Denise Appartementen:
Hotel Denise Appartments is een gezellig verblijf, de kamers zijn niet enorm groot en de gerenoveerde kamers zijn een top keuze. Helaas is de douche niet mee gerenoveerd maar dit was dan ook het enige minpunt. De mensen van het hotel zijn erg gastvrij en vriendelijk. Wij hebben erg genoten van ons verblijf.
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Maarten Ernst
Nederland
Met partner
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Fijne locatie. De gezellige drukte van Kos-stad op 2 km afstand. Je merkt er niets van, maar je bent er zo.
Fijne restaurants op loopafstand.
Over Denise Appartementen:
Dit jaar was de 25e keer bij Denise. Zegt dat niet genoeg?
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten -
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Denise appartementen ligt net buiten Kos stad. Met de fiets tien minuten. 1 dag een auto gehuurd om alles dat verder weg lag te bekijken. Erg goed te doen.
Normale fiets te huur voor 5 euro per dag.
Over Denise Appartementen:
Niets is ze te gek. Ze willen echt voor je zorgen.
Wij hadden gerenoveerde kamer. Heerlijk bed. Douche ruimte erg klein en niet geschikt als je w meter bent.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Kos-Stad Psalidi:
leuk eiland ,veel cultuur, mooie stranden, relaxed,
Over Denise Appartementen:
fijn appartement, jammer van de douchebak, fijne bedden
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten -
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Prima personeel. Schoonmaak en wifi en warm water kan beter,
Over Denise Appartementen:
Heel goed hoor, maar zie boven.We waren er niet zo veel.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 3
Sylviarosemarie Gill
Nederland
Met partner
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Bestemming ligt dichtbij het gezellige Kos-stad. Voldoende restaurants en kleine supermarkten in de omgeving. Strand ligt vlakbij, maar heeft meest stenen/kiezels, meer zand op korte loopafstand.
Aanrader; huur een fiets.
Over Denise Appartementen:
Gezellig appartementencomplex met fijn zwembad en buitenruimte. Goede sfeer, supervriendelijke mensen. Lekker eten!
- Algemene indruk 9
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Esther Dolmazon
Nederland
Met vrienden
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Heel leuk eiland.
Huur een auto of fiets.
Fietspaden zijn heel goed. Je kan het grootste deel van het eiland per fiets doen.
We hebben 1 dag een auto gehuurd en zijn de bergen in gegaan (zia en het zoute meer)
Over Denise Appartementen:
Klein complex, eenvoudig maar prima.
Lekker zwembad (klein) met palmbomen, heerlijk voor verkoeling.
Je kan bij het app ontbijten/luchen en dineren tegen een redelijke prijs en echt lekker.
Verder zijn de eigenaren, neef en ontbijt medewerkster van het apartement top mensen, vriendelijk, behulpzaam, kent je bij naam, niets is te veel. Je voelt je echt welkom.
Zou hier zeker nog een keer naar terug gaan.
Centrum 10 min op de fiets, zandstranden met de taxi 20 min en betaaldbaar.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Vincent Heidstra
Nederland
Met vrienden
,
Over Kos-Stad Psalidi:
Kos is een heel mooi eiland met hele vriendelijke mensen
Over Denise Appartementen:
Denise appartments is mijn favoriet. Mooie accommodatie met heel veel gezelligheid. Nikos, Efi, Katarina en Lazarus doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Je hoeft maar te vragen en ze doen het voor je. De term je komt als een vreemde en je gaat als een vriend weer naar huis is echt op hun van toepassing. Ik ben er nu 3 keer geweest, maar ga volgend jaar zeker weer
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7