Grand Pasa
All Inclusive
-
Hotel

- Op loopafstand van het strand en de boulevard
- Een Health en Beauty Center
- Zwembad met glijbanen
8,8
Aanrader
63 beoordelingen
va
631
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Grand Pasa
Totale score
Gebaseerd op:
63 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Goed hotel, ligt tussen Marmaris en Icmiler in, Marmaris heeft leuke bazaar en gezellige haven
Over Grand Pasa:
Goed hotel, netjes, vriendelijk personeel. Zijn hier al erg vaak geweest, is ons tweede huis
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
MArmaris in onze favoriete bestemming in Turkije
De prijzen zijn erg omhoog gegaan.
Een relaxte boottrip gedaan met de Thunderbird vanuit de haven.
En met de veerbootjes naar Izmeler een Tirinc geweest.
Over Grand Pasa:
Prima, maar wat ver van de doorgaande weg en strand.
- Algemene indruk 8
- Ligging 5
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Selma Hagenbeek
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Genoten van de ligging van Marmaris met haar prachtige haven en talrijke uitgaansmogelijkheden en ingekapseld in een mooie baai.
Altijd bereikbaar met taxi of dolmusbus ook naar naburige plaatsjes.
Dorpentoer is aan te raden om kennis te maken met de bewoners en leven daar, ondanks natuurlijk de bijbehorende verkooppraatjes.
We hebben het echter niet als opdringerig ervaren.
Over Grand Pasa:
Fijne accomodatie,
Genoten van onze ruime kamer met uitzicht op zee en omringende bergen.
Dagelijks entertainment met enthousiast jong team
Geluid muziek mag ietsje minder hard.
'savonds optredens met vrij hoog culuurgehalte.
Symphatiek en hulpvaardig personeel dat altijd met een lach achtergelaten eten opruimde van hotelgasten die ogen hebben groter dan hun maag!!
Teveel opgeschept voedsel, niet een glas maar alvast
2 of drie glazen ingeschonken drank voor hun neus om het vervolgens te laten staan. Bang dat ze tekort zouden komen. Alles verdwijnt dan in de vuilnisbak terwijl hele hongerige magen daarvan gevuld kunnen worden.
Waarom doen de gasten dat toch, vroegen we
ons herhaaldelijk af?
We hebben ze vaak met plaatsvervangende schaamte geobserveerd!
Een minpuntje in het hotel, dat wel: ons beddengoed werd 2 keer vervangen bij 19 dagen verblijf.
De laatste verschoning was 2 dagen voor ons vertrek.
Niet zo logisch (en wat onhygienisch) en er niet over nagedacht lijkt ons.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Gaan al jaren naar Marmaris Leuk centrum heven met leuke boottochten,mis nog wel dteeds de markt.
Over Grand Pasa:
Grand Pasa is een mooi niet al te massaal hotel. Goede keuken en zeer vriendelijk personeel.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Sabrina Dewit
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Marmaris-Centrum:
Tien minuutjes lopen naar de busjes, prima te doen en even lichaamsbeweging.
Over Grand Pasa:
Één van de betere hotels van Marmaris. Met rustige ligging.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 9
Peter Dewaard
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Kon Marmaris al dus dat was voor ons niets nieuws
Over Grand Pasa:
Mooi hotel voor 3 personen kleine kamer
Hotel is netjes en schoon
Het eten was diverse
- Algemene indruk 9
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 2
Sandy Dekoning
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Met de dolmus ben je zo in het Marmaris centrum of je wandelt erheen langs het strand, duurt ongeveer een uurtje.
Over Grand Pasa:
Het hotel was prima, heel vriendelijk personeel, maar er was harde muziek van 10u tot 24.00u, er was geen ontkomen aan, ook al was de deur van je kamer dicht. Dit heeft ervoor gezorgd dat we iedere dag het hotel ontvluchtten.
Het was een hotel met vnl. Engelsen die luidruchtig waren.
- Algemene indruk 6
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Lekker ff weg naar de zon in de herfst geweldig genoten
Over Grand Pasa:
Prima hotel alles goed geregeld bij aankomst een kamer niet naar onze wens geen probleem en mochten de volgende morgen naar een andere kamer
- Algemene indruk 10
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Mariusjohanherman Timman
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Marmaris-Centrum:
centrum van Mamaris is erg gezellig genoeg winkels en restarants en allemaal vrij dicht bij de accomodatie.
Over Grand Pasa:
Hotel Grand Pasa was een mooi hotel erg gastvriendelijk.
zeker een familie hotel wel veel engelsen maar daar heb je weinig last van.hotel is schoon wordt 24 uur gepoetst.
wifi was waardeloos alleen in de loby was goed wifi ontvangst over geklaagt maar ze hebben er niks mee gedaan.
eten is ok kwa variatie maar op een gegeven ogenblik heb je dat ook wel gezien eten is soms niet warm en toetjes zijn er in overvloed alleen worden niet voldoende gekoelt.waardoor de mooie toetjes die ze hebben niet echt lekker zijn door dat ze te warm zijn.
- Algemene indruk 9
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Marmaris-Centrum:
We zijn niet vaak het hotel afgeweest. De keer dat we eraf zijn geweest zagen we dat de stranden smal zijn. De verkopers en restaurant medewerkers zijn heel opdringer, op een manier dat je je niet prettig voelt. We gaan al jaren naar turkije, dit was de 1e keer Marmaris. Wij komen niet meer terug door de onvriendelijkheid en opdringerigheid van de medewerkers/eigenaars. Er waren maar een enkele waar je een praatje mee kon maken en je niet verplicht was iets te kopen als het je maat niet was...
Over Grand Pasa:
De accomodatie was over het algemeen erg schoon. Als we de parasol bij het zwembad wilde uitklappen kwam er al een medewerker naar ons toe die wilde helpen. Personeel is vriendelijk en wil graag helpen en komen een praatje maken. Het winkeltje in hotel is absurd. Je wordt opgelicht waar je bij staat. De receptie vond zijn manier van werken ook erg vreemd. De receptie mensen zijn behulpzaam, niets is hen te veel. De vrouw die onze kamer schoonmaakt was een topper! Ze had het bed versierd op de verjaardag van mijn moeder met een zelf geschreven briefje erbij. Op onze laatste dag ook met een briefje met fijne terugreis. Lieve vrouw die je helpt mocht er iets zijn. Ook de technische dienst staat meteen voor je klaar.
- Algemene indruk 9
- Ligging 7
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 2
