Minamark Beach
All Inclusive
-
Hotel
- In het centrum en direct aan het strand
- Mooie en ruime kamers
- Leuke activiteiten voor jong en oud
7,0
Voldoende/goed
36 beoordelingen
va 514
* Excl. € 40 kosten per boeking.
Evt. ter plaatse te betalen kosten staan bij de beschrijving.
Evt. ter plaatse te betalen kosten staan bij de beschrijving.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Minamark Beach
Totale score
Gebaseerd op:
36 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Filter ervaringen
Sorteren op
Anoniem
Gouda, Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
de mina mark is goed bezig met vernieuwing top locatie
Over Minamark Beach:
mina mark ligt op een geweldige locatie ,personeel doen alles voor je om het naar je zin te hebben
ze zijn goed bezig om alles te renoveren ,
prijs kwaliteit verhouding is prima
het is een kleinschalig hotel , waar wij van genoten hebben
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 6
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit -
Anoniem
Rotterdam, Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
bestemming is goed om 1 keer zelf te zien en mee te maken
Over Minamark Beach:
mijn mening is de ligging is niet slecht maar de kamer was klein was daar met 2 kids kreeg een kamer met 2* 1 persoon bed dat was heel minder
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 7
- Kamers 2
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Zwolle, Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
was prima locatie was goed
leuke stad en winkels en
Over Minamark Beach:
verouderd dus nodig voor onderhoud
verder slechte wifi verder ok
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Tolbert, Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Hurghada - Egypte. Centrum locatie aan het strand.
Over Minamark Beach:
Is aan opknapbeurt toe. Met name kamers zijn gedateerd. Eten kan beter,
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Aagje Buijs
Ridderkerk, Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
hurghada ga ik naar toe voor vrienden en ben veel op zee dus dat is allemaal prima
Over Minamark Beach:
kreeg een kamer aan de weg kant van het hotel dit zou dan een upgrade zijn waar ik niet eens voor betaald zou hebben. met een kind van 3 jaar bij je en dan dag en nacht herrie van toeterende auto`s mensen die je onder je raam letterlijk kan verstaan is verre van ideaal, dan een badkamer die uit elkaar valt de plavuizen liggen los in de vloer een schemerlamp die op alf 7 hangt en standaard 2 handdoeken en ze weten donders goed dat je met zn drien bent
- Algemene indruk 5
- Ligging 2
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 7
- Kamers 1
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 5
Mark Kets
Amersfoort, Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Hurghada is erg leuk, we zijn hier nu voor de 7e keer voorheen altijd Turkije
Erg leuk winkelen vooral op Sherry Street ga daar zeker kijken minder druk en toeristen maar erg gezellig.
Ook de Marina is een bezoekje waard , excursies zijn erg leuk maar na 7 jaar hadden wijze wel gezien.
Elk jaar begint Egypte wat meer op Turkije te lijken ze trekken je niet meer de winkeltjes in zoals vroeger.
Egyptenaren zelf zijn lieve mensen die alles voor een glimlach doen.
Het is er nergens onveilig en je kan overal gewoon lopen, hoe je ermee omgaat dat er veel vragen waar je vanddan komt en of je in hun winkeltje wilt komen ligt aan jezelf. (advies glimlachen en doorlopen ;) Sherry Street heb je hier geen last van)
Het is geen Spanje maar Afrika denk hier wel aan, voor ons is het thuiskomen.
Over Minamark Beach:
Dit is zeker geen 4* eerder 3* half pension met wat extra's.
De locatie is perfect evenals het strand, zwembad is niet heel groot maar wel te doen.
Personeel is zeker een 10+ zij zullen alles doen om het u naar uw zin te maken.
Management is ook geweldig hij zal alles proberen op te lossen zover hij kan.
Animatie doet erg zijn best maar zouden de gasten wat meer kunnen betrekken bij het hotel en activiteiten.
Kamers zijn zwaar gedateerd en hebben achterstallig onderhoud boek in ieder geval niet de kamer aan de wegzijde maar aan de tuinzijde ander zult u weinig slapen.
Er word erg goed schoongemaakt u krijgt elke dag een schoon bed en handdoeken ook als u ze net op de grond legt.
Het eten en drinken is gewoon ronduit slecht 4 metalen gaarbakken waar eigenlijk niks inzit voor Europeanen.
U zult hier geen friet of andere dingen vinden maar Egyptisch eten.
Cocktails zijn chemisch, bier is lauw, en de cola waterig.
Wij komen hier niet terug
- Algemene indruk 2
- Ligging 6
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 3
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 2
Christian Talma
Eindhoven, Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Het "centrum" van Hurghada is totaal anders dan andere bestemmingen rond bijvoorbeeld de Middenlandse zee. Het is een gebied waar vrouwen amper alleen over straat kunnen zonder lastig gevallen te worden door opdringerige verkopers of andere Egyptenaren die je proberen op te lichten. Ongeacht of je nu een fles water wilt kopen of iets anders, over iedere aankoop moet onderhandeld worden. Meermaals hebben Egyptenaren ons geprobeerd op te lichten door belachelijke prijzen te vragen voor producten, of achteraf met bijkomende kosten proberen op te lichten. Het is een onprettige en onveilige omgeving. Buiten de lokale bevolking is er niks te doen in Hurghada. Dus je bent aan een resort gebonden. Het enige lichtpuntje was Voodoo Divers, een Nederlandse duikschool met erg vriendelijke mensen.
Na diverse vakanties naar Griekenland, Spanje, Malta, Mallorca etc. is een ding duidelijk; nooit meer Hurghada.
Over Minamark Beach:
Het wordt geadverteerd als een 4 sterren hotel, maar 3 is al te hoog gewaardeerd. MinaMark is een verouderd hotel met personeel dat zich totaal niet voor je inspant. We hadden de Deluxe Seaview upgrade geboekt. Van Deluxe was niks terug te vinden, het was een bouwvallig geheel. Voor het "Seaview" aspect hebben we eerst een aantal keren stevig moeten klagen, met de nodige frustratie tot gevolg. We hebben geboekt en betaald voor 4 personen. Echter voordat we 4 bedden hadden waren we hebben we 6 (!!) keer bij de receptie moeten reclameren, en het interesseerde ze helemaal niks. Melding bij de reisleiding zorgde voor enige vooruitgang, echter het bleef een 2-persoonskamer, met 2 extra "bedden". De 2 extra bedden op de kamer waren houten blokken met een matras erop. Het niveau was dus dramatisch laag. De bereidheid om dit op te lossen was er ook niet, en we hebben geroeid met de riemen die we hadden zo gezegd. De ruimte voor de review is te klein om alle zaken die mis waren te omschrijven.
- Algemene indruk 7
- Ligging 6
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 3
- Kamers 2
- Kindvriendelijk 3
- Wifi kwaliteit 1