Festa Panorama
All Inclusive
-
Hotel
- Rustige ligging vlakbij het strand
- Fantastisch uitzicht op zee
- Oude UNESCO-stad Nessebar dichtbij
- Gevarieerd animatieprogramma
8,2
Zeer goed
47 beoordelingen
va
679
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Festa Panorama
Totale score
Gebaseerd op:
47 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Johanna Vanberkel
Nederland
Alleen
,
Nessebar is fantastisch mooi was blij dat ik niet op sunny beach zat
Over Festa Panorama:
Mooie, schone kamer met balkon. De bedden zijn zeer goed en de wifi is uitstekend. Ik heb zelden zo’n snelle en stabiele internetverbinding gehad in een hotel.
Het eten is prima, maar niet bijzonder. Soms was het wat lauw, maar er was voldoende keuze en het niveau is wat ok Het is gevarieerd, maar op drukke momenten rijen bij het buffet.
Het personeel spreekt weinig of gebrekkig Engels, maar is wel vriendelijk. De medewerkers van de receptie spreken goed Engels en zijn bijzonder behulpzaam en gastvrij
minpunt vond ik de animatie. Deze was erg luidruchtig en storend, iets wat ik niet verwacht bij een viersterrenhotel. Het past eerder bij een jongerenhotel.Zo was er bijvoorbeeld een activiteit bij het zwembad waarbij minutenlang op een scheidsrechtersfluitje werd geblazen en voortdurend harde kreten werden geslagen.
Al met al krijgt dit viersterrenhotel van mij een ruime voldoende. De goede kamer, uitstekende wifi en vriendelijke receptie wegen zwaarder dan de minpunten.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Jozef Vanderweide
Nederland
Met partner
,
Centrale ligging in Nessebar op loop afstand van Oud Nessebar waar je s'avonds even heen kunt voor een kop koffie , hapje eten of een borrel .
Amdere kant uit ligt uitgaans centrum Sunnybeach wat ook te belopen is en anders met treintje of openbaar vervoer .
Later in het jaar ( wij half september ) wordt het weer minder en is het seizoen voor Bulgarije bijna gebeurt .
Over Festa Panorama:
Hotel gelegen op mooie locatie met zicht over zee naar Sunnybeach . Kamers en badkamer zien er netjes uit ( nog niet lang geleden vernieuwd ) .
De mening die veel mensen delen is wel dat zwembad te koud is ( niet verwarmd ) .
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Dirk Nap
Nederland
Alleen
,
ligging prima, kamers netjes
had de indruk dat het strand dichterbij /makkelijker te bereiken was vanuit hotel, dit hadden meer gasten die ik sprak
Over Festa Panorama:
personeel niet vriendelijk, kreeg de indruk weinig service gericht
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Met vrienden
,
Mooi strand op loopafstand, Sunny beach en oud Nessebar dichtbij
Over Festa Panorama:
Mooi hotel, ruime kamer, prima personeel, mooi compact zwembad
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 5
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Rudy Wijshake
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Nessebar is een mooie plek om van verschillende gebieden te genieten. Je kunt het drukkere Sunny Beach of Flowestreet opzoeken maar Oud Nessebar is zeker de moeite waard om te bezoeken. Sozopol was ons favoriet. Leuk dorp met authentieke gebouwen en straatjes.
Over Festa Panorama:
Het hotel is heel fijn. Alles is schoon en modern. Het enige nadeel vonden wij het avondeten. Doordat het best druk is moet je in de rij wachten om eten te pakken, dit resulteert in koud eten wanneer je weer aan je tafeltje zit. Het ontbijt was daarintegen wel erg goed.
Wij aten graag buiten, lekker in het zonnetje en geen last van het rumoer in de eetzaal.
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 6
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 7
Justin Koolhof
Nederland
Met vrienden
,
Dichtbij een prachtig oud stadje, 5 minuten met de bus zit je in Sunny Beach
Over Festa Panorama:
Dit hotel raden wij absoluut af. Het personeel is ongeïnteresseerd en niet behulpzaam/vriendelijk. Het eten is ronduit schadalig, Elke dag het zelfde bij het avondeten. En na 20:30 kun je alleen nog maar droge sandwiches krijgen die de heledag in een vieze/beschimmelde koelkast liggen. Het drinken is hierbij ook niet helemaal super. Dus kortom ga je hier verblijven zoek alvast wat heerlijke restaurantjes in de omgeving!
- Algemene indruk 7
- Ligging 9
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Jacobus Verhoek
Nederland
Met partner
,
Mooi hotel, en op een prachtige plaats. Je kunt hier alle kanten op, voor herhaling vatbaar..
Over Festa Panorama:
Hotel is mooi, personeel eerst wat stug. Maar door zelf vriendelijk te zijn, ontdooien ze snel. Top vakantie gehad. Mooie ruime jamer met balkon dat zijzeezicht had, geweldig !
Enige minpuntje is de schoonmaak van de kamer. Was schoon toen we aankwamen, daarna werden er nw handooeken naar binnengegooid en je bed opgemaakt. Zand en viezigheid lag een week lang op de grond.
Ook t handdoekje leggen s morgens, maar hier kan t personeel niets aan doen !
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Stefan Schoens
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Ligging top, loopafstand van Nessebar Old-Town, bushalte voor de deur, ca. 30 min van de luchthaven.
Over Festa Panorama:
Hotel top, geheel gerenoveerd, alles zeer modern. Service, kamers en eten naar volle tevredenheid.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 9
- Wifi kwaliteit 9
Leo Timmer
Nederland
Met partner
,
Heel interessante bestemming. Het doel is bereikt!
Over Festa Panorama:
Prima ! Mooi gerenoveerd hotel! Helemaal up to date
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Erik Kicken
Nederland
Met partner
,
Je krijgt er niet echt een vakantiegevoel , oud nessebar is als dagattractie zeker de moeite waard!
Over Festa Panorama:
Matig hotel met over het algemeen onvriendelijk en nors kijkend personeel, er kan geen lach of vriendelijk woord vanaf ! Gastvrijheid is hier een onbekend woord !
- Algemene indruk 5
- Ligging 9
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 5
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6