Sunflower
Logies
-
Aparthotel
- Ideale ligging vlak bij Side centrum
- Fijn zandstrand
- Kleinschalig appartementencomplex
- Vriendelijk personeel
- Ontbijt & Halfpension ook mogelijk
8,4
Zeer goed
131 beoordelingen
va
407
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Sunflower
Totale score
Gebaseerd op:
131 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Johannaharmanna Mol
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Side is een heerlijke plaats om te verblijven strand in ons geval aan de overkant oud side is ook makkelijk berijkbaar dus wederom heerlijk
Over Sunflower:
Accommodatie zou een kleine upgrate kunnen gebruiken vooral de badkamer
Maar verder is het schoon en goede bedden
Wat wel jammer was bij het boeken hadden we in april al gevraagd in het hotel zelf of we deze keer een kamer konden krijgen met wat uitzicht was ook beloofd maar uit eindelijk keken we weer op het andere hotel wij komen hier al 5 jaar
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Evert Lam
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Het is als thuiskomen aardig mensen en dicht bij strand en zwembad goede kamers en super eigenaar
Over Sunflower:
Ik heb dit al omschreven het is top en zeer goed en leuke mensen
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Trijntje Haijema
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Is al de 4e keer dat we hier zijn geweest, dus dat zegt genoeg.
Over Sunflower:
Het is een heerlijk verblijf bij Sunflower!
Kleinschalig familiebedrijf met perfecte ligging.
Kamers zijn sober, maar schoon, goede bedden en goede douche.
Personeel doet er alles aan om je in de watten te leggen.
Voor ons: geweldig!! Harm & Tineke
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
John Vaneijk
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Side blijft een mooie en fijne bestemming.
Helaas zijn de prijzen net als bij ons flink gestegen de laatste jaren.
Over Sunflower:
Zijn al diversen keren in Sunflower geweest en gaan in september weer. Bevalt uitstekend.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten -
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Nederland
Met vrienden
,
Over Side-Centrum:
Hele gezellige niet te drukken plaats.
Om de zee in te gaan moest je eerst klein stukje over steentjes.
Over Sunflower:
Simpel, maar goede bedden en douche.
Personeel restaurant en appartement top.
Doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Beachboy hield geen rekening met eigen gasten, die konden bijna achteraan liggen.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Hendrikwillem Potgieter
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Perfecte ligging en mooi strand goed hotel en goede bediening
Over Sunflower:
Eenvoudig maar schoon en goed wel veel lawaai van buiten af
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Alleen
,
Over Side-Centrum:
De markt altijd druk . Maar wel leuk om te bezoeken. Alles dicht in de buurt
Over Sunflower:
Personeel altijd heel behulpzaam. En vriendelijk ik had wat problemen naar de receptie geweest en er wordt gelijk naar gekeken of gerepareerd top
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 10
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Jan Meulendijk
Nederland
Met vrienden
,
Over Side-Centrum:
Appartement vlak aan het strand. Strand was schoon en je had nog een beetje de ruimte.
Over Sunflower:
Wij zaten op de 4e etage is geen lift aanwezig. Voor ouderen minder prettig al die trappen. Appartement is gedateerd maar wel schoon en goede bedden.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten -
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Tessa Schuurman
Nederland
Met vrienden
,
Over Side-Centrum:
Het apartement ligt aan het strand dus je hoeft niet ver te looen voor het strand. Naar Side-centrum lopen is goed te soen, ongeveer 15 minuten.
Over Sunflower:
Het is een prima kamer, het is schoon. Er wordt elke dag schoon gemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd, dus dat is top.
- Algemene indruk 8
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Sylvia Jacobse
Nederland
Alleen
,
Over Side-Centrum:
Alles dicht in de buurt . Wat je nodig heb . Mooi is side gezellig
Over Sunflower:
Erg naar me zin gehad weer. Voor de vierde keer geweest .super.helaas de laatste 4 dagen ziek geweest. Nog niet beter.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 10
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8