Calimera Side Resort
All Inclusive
-
Hotel

- Ideaal familiehotel
- Ca. 1 kilometer van het centrum van Side
- Zeer ruime kamers voor families
- Entertainment voor groot en klein
- All Inclusive genieten
9,0
Uitstekend
177 beoordelingen
va
517
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Calimera Side Resort
Totale score
Gebaseerd op:
177 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Hendrik Snippe
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Gewoon geweldig strand,winkels, uitgaan,alles bij elkaar héle mooie vakantie gehad
Over Calimera Side Resort:
Super, netjes goed eten Schone kamers voldoende ruimte, accommodatie geweldig
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Erwin Jongeneelen
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Top bestemming. Leuke afstand tot oud side en tot de busjes die je overal brengen
Over Calimera Side Resort:
Top accomodatie. Alleen beetje jammer dat er weinig Nederlanders waren. Tevens wouden we voor volgend jaar boeken maar was jammer genoeg nie beschikbaar op de site
Echt een leuk familie hotel
- Algemene indruk 10
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Pierre Vantankeren
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Side stadt is opzicht een tegen valer.weinig te beleven.bijna geen leuke winkels om te schoppen voor de dames.
Over Calimera Side Resort:
Ja Wat betreft hotel is het een aanrader.er is voor ieder wat wils wel iets.het licht lekker rustig.en toch overal dichtbij.dus niks mis mee
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Side-Centrum:
Het (oude) centrum van Side is een aanrader. Erg mooi aangelegd en een top uitzicht over de zee.
Wij zijn daar vroeg in de avond naar toe gegaan. Tijd om goed rond te kijken en daar wat te eten. Gezien de temperatuur in de zomer een goede combi.
Over Calimera Side Resort:
Hotel Side Resort is top! Alles netjes, supet vriendelijke mensen, lekker eten en vermaak voor wie wil.
De all-in formule is goed. Diner is iedere avond in een thema. Daarnaast de standaard gerechten.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 10
Karin Geerts
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Side-Centrum:
Side is aan iedereen aan te raden. Veel oudheden, veel winkels, veel gezelligheid.
Over Calimera Side Resort:
Fantastisch! Iedere medewerker doet z'n uiterste best om de vakantie zo geslaagd mogelijk te maken. Aan eten en drinken geen gebrek en schone en ruime kamers.
- Algemene indruk 9
- Ligging 8
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 9
- Wifi kwaliteit 8
Johannes Cuper
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Side-Centrum:
Side oude stad is de moeite waard.
Alleen de bereikbaarheid is wat lastig is totaal autovrij
Over Calimera Side Resort:
Hotel side resort was na de verwikkelingen met de kamer duurde twee dagen vóórdat het was geregeld.
Verder een heel goed hotel zeer vriendelijke mensen animatie was heel leuk eten en drinken op een hoog niveau.
Zeker goed voor nog een keer
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 10
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 9
- Wifi kwaliteit 10
Nadine Middel
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Side-Centrum:
Alles was mooi op loop afstand te doen. Het strand zag er mooi uit, het water was heerlijk warm ( achter het strand heb je ook winkels om te shoppen ) De oude stad waar je kan shoppen, gewoon de toerist uithangen en of heerlijk kan eten was niet zo ver.
Over Calimera Side Resort:
1. De hotelkamers zijn schoon ( elke dag ) 2. Het personeel is zeer vriendelijk en rennen nog net niet voor je. Wij wilden een andere kamer i.v.m. een baby en dit was geen probleem! Kapster, massage en fotograaf aanwezig ( kost wel wat ) 3. Ze hebben aan 2 kanten eten overdag. Met regelmaat was het eten wel wat aan de droge kant maar dit was geen probleem aangezien er genoeg keuze is elke dag. 4. Het animatieteam is super en ook zeer vriendelijk. Overdag meerdere activiteteiten en elke avond entertainment! Voor de kinderen was het niet echt leuk. Het meisje bij de kids club sprak geen nederlands, zeer gebrekkig engels en was regelmatig niet vriendelijk/vrolijk. Het was daar niet gezellig en mijn dochter van 6jr kwam daar dus ook niet graag. 5. Glijbanen De meerdere zwembaden waren goed en schoon. 2 grote zwembaden en een kleine voor de peuters/kleuters. Elke ochtend worden alle bedjes en zwembaden schoongemaakt. De 4 glijbanen waren perfect en hier is veel lol te beleven!
- Algemene indruk 10
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 9
Hubertus Schuren
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Hotel mooi fijn met vriendelijk personeel en goed eten.Elke dag entertainment.
Over Calimera Side Resort:
Vriendelijk personeel schone kamers en andere ruimtes.
- Algemene indruk 9
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10