Panorama Hotel
All Inclusive
-
Hotel

- Schitterend uitzicht over de baai
- Ideale uitvalsbasis vanwege centrale ligging
- Comfortabele kamers
8,9
Aanrader
503 beoordelingen
va
557
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Panorama Hotel
Totale score
Gebaseerd op:
503 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Hillie Kosters
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Panorama hotel: Fantastisch, prima ligging qua strand , |zwembad en winkeltjes. Eten en drinken heel goed
Over Panorama Hotel:
Alles super schoon. Ontzettend aardig behulpzaam personeel fijn contact met hen.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Pieter Mantjes
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Alanya is een mooie plaats heel toeristisch vooral met kabelbaan naar de kasteel
Over Panorama Hotel:
Voor de 17e keer geweest zegt genoeg is een heel goed hotel met fraaie ligging
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Alanya is gewoon gezellig en goed. Alles makkelijk
Berijdbaar
Over Panorama Hotel:
Panorama hotel in Turkije is gewoon perfect
Persoonneel en alles
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Willem Wijkhuizen
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Kom er al jaren dat zegt genoeg
Chauffeur moet je opvangen niet de host van Corendon.
Over Panorama Hotel:
De service is super ook van de bediening.
Nederlandse zenders wat het hotel aanbiedt is belabberd. Wifi is redelijk
- Algemene indruk 9
- Ligging 8
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Met vrienden
,
Over Alanya-Centrum:
geweldige ligging , dicht bij centrum , zee, echt geweldig.
Over Panorama Hotel:
prachtig hotel , personeel zo behulpzaam en zo'n service nog nooit meegemaakt !
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Alanya-Centrum:
Alanya is een levendige stad, altijd iets te doen. Perfe t om met puber naar toe te gaan. Veel winkels, cafés en restaurants veel aanbod van excursies.
Over Panorama Hotel:
Net hotel. Niet dat overdreven massale al inclusief gewoon goed.
Zeer vriendelijk personeel, schone kamers en keuze tussen zwembad of strand.
- Algemene indruk 8
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 9
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
We vonden de locatie mooi.dicht bij het centrum en aan zee.
Over Panorama Hotel:
Accommodatie goed met prachtig uizicht.
Alleen jammer, als je buiten zit bij je Accommodatie, je de airco's zo goed hoort van het restaurant, dat weerkaatst het geluid.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Leuke plaats, deze tijd van het jaar niet te druk.
Over Panorama Hotel:
Enorm lawaai op het kamerterrasje van de aircowand naast/tegenover kamer
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Gezellig! Alles wat je nodig hebt voor een leuke vakantie!
Over Panorama Hotel:
Hele fijne accommodatie! Lekker eten aanhet strand en fijn zwembad! Heel vriendelijk personeel!
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Stefan Donker
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Alanya-Centrum:
Gezellig maar wordt steeds duurder, moeten oppassen dat ze zich niet uit markt werken. Als voorbeeld 270 lira voor een ijsje (€5,40).
Over Panorama Hotel:
Prima hotel, erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Enige minpuntje is een extra kost van 20 euro om de kamer aan te houden in verband met laat vertrek.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8