Kahya Hotel
All Inclusive
-
Hotel

- Dicht bij het strand en het centrum
- Zwembad met glijbanen
- Goede service en vriendelijk personeel
8,5
Aanrader
577 beoordelingen
va
477
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Kahya Hotel
Totale score
Gebaseerd op:
577 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Hendrika Hartmann
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Alanya-Centrum:
Veel te doen kasteel safari strand winkels markt
Over Kahya Hotel:
Hotel echt een aanrader vriendelijk schoon eten goed alleen heel erg jammer handoekje leggen om 7 uur smorgens 10 over is er al geen plek meer
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 10
Lydia Laveber
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Alanya-Centrum:
Goed hotel , aan het strand alleen de weg oversteken
Over Kahya Hotel:
Top prijs en kwaliteit verhoudingen zijn goed , een echte aanrader
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anne Wever
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Leuke plaats, geweldige inwoners, mooie omgeving dus een aanrader.
Over Kahya Hotel:
Hotel Kahya is een aanrader. Zijn hier 13 jaar terug ook geweest was toen ook al geweldig.
- Algemene indruk 5
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anna Gerrits
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Alanya-Centrum:
Top locatie,
Mooi strand,
Mooie strand bar( niet incl) maar je kan hier heerlijk zitten en lekkere dingen bestellen. De jongens die er werken komen zelfs je drankje en eventueel je eten ook brengen bij je strand bedje .
Starbucks in de straat, en tig winkels om te winkelen .
Over Kahya Hotel:
Het hotel is niet groot, maar heeft alles.
Personeel is erg vriendelijk.
Zeer nette kamers met erg goede bedden.
Eten is goed, keuze is reuze.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Wouter Blomsma
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
zeer voldoende, veel was mogelijk, en hard werkende mensen.
Over Kahya Hotel:
was meer dan goed en een heerlijke Haman, twee bezocht.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Maggelinajozefina Orlemans
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Is altijd top locatie we komen er al jaren in anlaya
Over Kahya Hotel:
Hotel kayha is een top Hotel gezellig ook 's.avonds leuke optredens
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Johan Top
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Prima bestemming midden in de stad en aan het strand
Over Kahya Hotel:
Prachtig hotel, exellent voedsel, vriendelijk personeel en goede kamer
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Cornelis Vanderwerf
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Was een mooie omgeving ,gezellige winkels en een mooi strand.
Over Kahya Hotel:
Hotel Kahya was prachtig ,schoon en de medewerkers vriendelijk
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Cornelis Vandort
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Veel te zien, strand en centrum dichtbij. Centraal gelegen
Over Kahya Hotel:
Ruime kamers, minibar alleen bij aankomst 2 flessen water. Voor de rest niets anders in de minibar, eten was goed. Genoeg keus, locatie was perfect. Centraal gelegen, strand en centrum op loopafstand.
- Algemene indruk 8
- Ligging 10
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Alanya-Centrum:
Alanya is prachtig, alleen de busreis er naar toe vonden wij te lang. volgende keer iets dichterbij vliegveld.
Over Kahya Hotel:
prachtig hotel, mooie kamers goede ligging, ook het eten was heerlijk!
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10