Pasa Bey
All Inclusive
-
Hotel
- Een gezellig 4-sterrenhotel
- In het centrum van Marmaris
- Gratis gebruik van de sauna en het Turks bad
7,9
Goed
80 beoordelingen
va
509
p.p.
Pasa Bey
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Pasa Bey
Totale score
Gebaseerd op:
80 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Cornelis Vanschijndel
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Marmaris is en en blijft, wat mij betreft, de leukste vakantiebestemming van Turkije.
Over Pasa Bey:
Voor de 11e keer dit hotel geboekt en nog steeds zeer tevreden over hetgeen geboden wordt: vriendelijkheid personeel, behulpzaamheid, eten, service.
Minpuntje blijft nog wel de beperkte en slechte wifi.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Marmaris-Centrum:
We komen al jaren in Marmaris en het is er geweldig
Over Pasa Bey:
Heel fijn hotel, vriendelijk personeel en fijn om naar terug te komen elk jaar!
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 10
Patricia Vanharen
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Marmaris is een gezellige plaats. Alleen jammer dat de bazaar grotendeels niet meer overdekt is. Het ziet er nu wel beter uit maar vond het overdekt toch wel wat hebben. Op het plein bij de fontein was een evenement .
Over Pasa Bey:
Pasa Bey heeft gedeeltelijk gerenoveerd. Nieuwe tegels rondom het zwembad. Alle kamerdeuren vervangen en de vloerbedekking in de gangen. Eten was niks over te zeggen.
Iedereen die er werkt is even aardig.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Marmaris-Centrum:
Leuke bestemming. Genoeg te doen voor een vakantie. Lekker winkelen vlakbij de boulevard
Over Pasa Bey:
Het hotel is prima. Veel terugkerende bezoekers dus dat zegt genoeg. Geen grote shows maar genoeg entertainment.
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Patricia Vanharen
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Wandelen langs de boulevard en bar street elke avond.
Over Pasa Bey:
Hotel Pasa Bey is een goed hotel. Kan wel wat onderhoud gebruiken. Hadden een mooie kamer. Personeel vriendelijk.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Hotel teveel bezoekers na de faciliteiten, handdoeken in de rij gaan staan en zijn de hele dag niet bezet,Veel rumoer op en om hotel, muziek staat veel te hard en vakantie gangers die er al jaren komen denken dat alles mag en kan
Over Pasa Bey:
Hotel teveel bezoekers na de faciliteiten, handdoeken in de rij gaan staan en zijn de hele dag niet bezet,Veel rumoer op en om hotel, muziek staat veel te hard en vakantie gangers die er al jaren komen denken dat alles mag en kan
- Algemene indruk 4
- Ligging 5
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Fijne ligging. Op loopafstand stad/haven/bazaar.
genoeg te beleven en te shoppen in Marmaris.
Met dolmus en taxiboot zo in Icemeler.
Goed koffietentje Fredonia.
Leuk elke avond om 21.00u de waterfontein plein bij de burger King.
Over Pasa Bey:
Fijne ligging. Op loopafstand stad/haven/bazaar.
Voor de 3e keer Pasabey. Eten weinig afwisseling. Te weinig bedjes bij het zwembad en weinig 2 persoons tafels in het restaurant. En de muziek bij het zwembad veel te hard.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met groep
,
Over Marmaris-Centrum:
Marmaris is geweldig, na vele jaren nog steeds mijn favorite plaats.
Over Pasa Bey:
Pasabey is opzich een mooi hotel, echter veel te weinig zonnebedden. Eten is hard achteruit gegaan helaas. Personnel zeer vriendelijk en staan altijd klaar voor iedereen.
- Algemene indruk 7
- Ligging 10
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 5
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 2
Gijsbertha Denbode
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Het centrum ligt nog geen 10 min lopen vanaf het hotel, perfect
Over Pasa Bey:
Alles perfect behalve de kamer, veelste klein en bijna tot geen kastruimte om je kleding op te hangen
- Algemene indruk 8
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Astrid Vanhuet
Nederland
Met partner
,
Over Marmaris-Centrum:
Top bestemming. Genoeg te beleven of om lekker niets te doen
Over Pasa Bey:
Fijne accomodatie. Vriendelijk personeel. Alles schoon.
Locatie ook goed.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9