Fanadir Hotel
Het Fanadir Hotel is een 4-sterrenhotel met een centrale ligging in El Gouna. De bouwstijl en het interieur hebben dankzij de Arabische invloeden een warme uitstraling en bieden u een comfortabel verblijf aan! Genieten in het Fanadir Hotel; alvast een fijne vakantie toegewenst!
Ligging: Fanadir Hotel in El Gouna
Het Fanadir Hotel ligt in de haven Abu Tig Marina van El Gouna en aan de Rode Zee. Het strand ligt op ca. 5 minuutjes lopen. In de directe omgeving vindt u diverse winkels restaurants en bars.
Faciliteiten: Fanadir Hotel
Het 4-sterren Fanadir Hotel is een hotel met 54 kamers verdeeld over meerdere gebouwtjes gelegen in de prachtig aangelegde tuin. U treft er een 24-uurs receptie met lobby. Er is het buffetrestaurant The Sail waar u uw maaltijden kunt nuttigen. Drankjes en lichte snacks zijn verkrijgbaar in de O-Zone Pool Bar. Voor en heerlijke cocktail om op uw vakantie te proosten kunt u het beste naar de Reflection Bar, naast de lobby. In de tuin ligt het zwembad met apart kinderbad. Op het strand en rondom het zwembad staan de ligbedjes en parasols voor u ter beschikking. Wifi in de publieke ruimtes beschikbaar (tegen betaling).
Uw hotelkamer:
De standaardkamers (1-2 personen) zijn netjes ingericht en voorzien van telefoon, airconditioning, televisie, internet aansluiting (tegen betaling), koffie- en theefaciliteiten, minibar (tegen betaling) en een kluisje. Badkamer met bad of douche, toilet en föhn. Alle kamers hebben een balkon of terras.
Tegen een toeslag zijn er Marina kamers (1-2 personen) te boeken met prachtig uitzicht op de haven.
Sport & Ontspanning:
Diverse watersporten op het strand, duiken, paardrijden en golfen worden tegen betaling in de directe omgeving aangeboden.
Verzorging Zomer: Fanadir Hotel
In het Fanadir Hotel verblijft u op basis van logies en ontbijt, in buffetvorm.
Tegen een toeslag kunt u halfpension bijboeken. Ontbijt in buffetvorm en diner in buffetvorm of uit menu.
Lees hier de disclaimer n.a.v. bovenstaande accommodatie omschrijving.
Tijdens de winterperiode (1 november t/m +/- 31 maart) en in het voor/naseizoen kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten en/of diensten zoals animatie of entertainment niet beschikbaar of beperkt beschikbaar zijn. Een accommodatie kan en mag ertoe besluiten bepaalde faciliteiten, (onderdelen van) de animatie en het entertainmentprogramma geen doorgang te laten vinden vanwege het laagseizoen of omdat bijvoorbeeld de bezetting te laag is, wegens onderhoud of door weersomstandigheden. Enkele voorbeelden hiervan zijn thema-avonden, buitenfaciliteiten, zwembaden, wellnessfaciliteiten, miniclub, à-la-carterestaurants en strandfaciliteiten. Ook kan het voorkomen dat buiten het hoogseizoen om, door de lage bezetting, de maaltijden niet in buffetvorm worden geserveerd. Corendon heeft hier geen invloed op en kan hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Ook vindt er soms in accommodaties die het hele jaar geopend zijn onderhoud plaats. Tijdens het onderhoud kan er tijdelijk geen gebruik worden gemaakt van een bepaalde faciliteit of dienst. Periodiek onderhoud komt in de meeste gevallen de veiligheid en de hygiëne ten goede. Een accommodatie kan in bepaalde periodes een vergoeding vragen voor diensten en faciliteiten.
Vluchtinformatie Hurghada
Er wordt meerdere malen per week gevlogen vanaf Amsterdam naar deze bestemming. De vluchten worden uitgevoerd met een moderne Boeing 737-800 van Corendon Dutch Airlines of met een airbus van Nesma Airlines.
De vluchtduur naar de luchthaven van Hurghada bedraagt ca 4.50 uur.
Transfertijd vanaf de luchthaven Hurghada naar:
Hurghada: ca. 30 minuten
El Gouna: ca. 30 minuten
Sahl Hasheesh: ca. 35 minuten
Makadi Bay: ca. 45 minuten
Soma Bay: ca. 50 minuten
Safaga: ca. 60 minuten
El Quseir: ca. 110 minuten
De genoemde transfertijden zijn slechts ter indicatie en kunnen afwijken door diverse omstandigheden.
De transfer naar uw accommodatie is inbegrepen indien u een pakketreis bij ons heeft geboekt.