

Customer Care
Heb je vragen voorafgaand aan je reis, tijdens je vakantie of nadat je bent thuisgekomen? Onze Customer Care collega's staan 24/7 voor je klaar. Via de Corendon app neem je eenvoudig contact op met het team en word je gelijk verder geholpen. Dit kan al vanaf 12 uur voordat je vertrekt tot en met 12 uur na terugkomst. We wensen je alvast een fijne vakantie en een goede reis 🛫
Hoe bereik je ons:
📞 Bel via de Corendon app
❓ Kijk ook eens bij onze veelgestelde vragen
Voorafgaand aan je reis
Je koffers zijn gepakt, je zonnebril is weer terecht en je weet niet zeker of je de juiste reisdocumenten hebt? Of wat de parkeermogelijkheden zijn? Als je bij onze veelgestelde vragen je antwoord niet vindt, neem dan vooral contact op.
Tijdens jouw vakantie
Gaat er onverhoopt iets anders dan verwacht of krijg je de reisleiding niet te pakken? Geen probleem, neem gelijk contact met ons op. Dan kunnen wij je vragen beantwoorden en eventueel samen kijken naar een oplossing om je vakantie weer onbezorgd te vieren.
Goed thuisgekomen?
Heb je na thuiskomst nog vragen en/of opmerkingen over je reis, het verblijf of andere services en diensten? Neem tot 12 uur na terugkomst contact met ons op.
Corendon app
Met de Corendon app neem je eenvoudig contact op; zorg ervoor dat je ter plaatse wifi-verbinding hebt. Vaak kan dat in het hotel, soms heb je ook toegang tot wifi op de luchthaven. En als je een databundel binnen de EU hebt, dan kun je uiteraard binnen de EU ook gebruik maken van je eigen mobiele internet. Heb je de app nog niet? Download de Corendon app voor Apple of Android door op de afbeelding te klikken.
Meet the team!
Het Customer Care team bestaat uit 14 collega's, Frits, Nina, Valentina en June vertellen in het kort waarom zij op de afdeling Customer Care werken.

Frits
Frits houdt uiteraard van reizen, wat niet zo gek is bij een touroperator. Het werk is divers, geen enkele dag is hetzelfde en je moet snel schakelen tussen de verschillende vragen en onderwerpen. Het analyseren van een vraag om tot de juiste oplossing te komen maakt het werk net zo leuk. In zijn vrije tijd organiseert hij quizzen en voor collega's heeft hij al menig pubquiz georganiseerd.

Nina
Ook Nina houdt van reizen en heeft haar sporen in de reiswereld al verdiend in een soortgelijke functie. Haar ervaring neemt zij mee naar Corendon's Customer Care afdeling. Vakantiegangers een mooie vakantiebeleving geven is haar doel. Met het Customer Care team klaar staan voor al onze reizigers die onderweg of juist op vakantie zijn geeft mij energie en voldoening in deze functie!

Valentina
Nadat Valentina een pakketreis had geboekt en daar fijne vakantieherinneringen aan overhield, was het voor haar duidelijk: daar wil ik ook mijn steentje aan bijdragen. En wat is leuker dan andere mensen te helpen bij vragen over hun vakantie? Ook Valentina vindt de afwisseling het leukst en de flexibiliteit die gevraagd en geboden wordt. Hierdoor draagt zij positief bij aan de vakantiebeleving (en de vakantieherinneringen) van andere mensen.

Claire
Ondernemende Claire is altijd op pad en natuurlijk houdt ook zij, naast lezen, van reizen naar zonniger oorden. Mensen helpen vindt Claire het leukst en als ze een lach op iemands gezicht kan toveren dan is haar missie compleet. Ze gaat die uitdaging dan ook met een brede glimlach aan, geen uitdaging te gek.