Customer Care
Onze Customer Care collega's staan 24/7 voor je klaar. Voor vragen kun je via de Corendon app eenvoudig contact opnemen met het team en word je meteen verder geholpen. We wensen je alvast een fijne vakantie en goede reis! 🛫
Hoe bereik je ons:
📞 Bel via de Corendon app
❓ Kijk ook eens bij onze veelgestelde vragen
Wat te doen in geval van nood?
1. Contact met reisleiding
Neem altijd eerst contact op met de reisleiding ter plaatse bij vragen of problemen. Jouw host(ess) kan snel een oplossing bieden.
2. Als de reisleiding niet bereikbaar is
Is de host(ess) niet beschikbaar of biedt deze geen oplossing? Neem dan contact op met Customer Care.
3. Bereikbaarheid Customer Care
Customer Care is 24/7 bereikbaar via de Corendon app voor directe hulp.
Corendon app
Met de Corendon app neem je eenvoudig contact op; zorg ervoor dat je ter plaatse wifi-verbinding hebt. Vaak kan dat in het hotel, soms heb je ook toegang tot wifi op de luchthaven. En als je een databundel binnen de EU hebt, dan kun je uiteraard binnen de EU ook gebruik maken van je eigen mobiele internet. Heb je de app nog niet? Download de Corendon app voor Apple of Android door op de afbeelding te klikken.