Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire
All Inclusive
-
Hotel


- Inclusief huurauto
- Populair resort met eigen huisrif
- Privéstrand met azuurblauwe zee
- Exclusieve 2- en 3-kamerappartementen op villa-eiland!
- Vernieuwd zwembad met prachtig uitzicht
- Duiken & snorkelen tussen de koraalriffen
- Tijdelijk €50 EXTRA korting
8,7
Aanrader
818 beoordelingen
va
1522
p.p.
*incl. alle verplichte kosten
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire
Totale score
Gebaseerd op:
818 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Bonaire, daar kun je nooit genoeg van krijgen ! Prachtig eiland, mooie flora en fauna en vriendelijke mensen !
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Gewoon geweldig. Mooie accommodatie, vriendelijk personeel en iedere dag heerlijk eten en bizar veel keuzes. Dit was ons 2e jaar op rij dat we hier zijn en ook in 2027 komen we hier weer graag terug. Tot dan !!
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Bart Grezel
Nederland
Met partner
,
Echt een duikbestemming, kom hier voor rust en niet voor lawaaierige disco's
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Prachtig hotelkamer die recent vernieuwd zijn, hotel is sowiezo prachtig en schoon,
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Anoniem
Nederland
Met vrienden
,
Heerlijke relaxen op Bonaire. Elke dag een snorkelen bij het huisrif.
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Hotel van der Valk Plaza is een heerlijk hotel. Het zal over een paar jaar nog mooier worden.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten -
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Rianne Dinges
Nederland
Met partner
,
Bonaire, het eiland, is prachtig om te zien. Kralendijk is ook heel leuk om te bezichtigen en het nationaal park is een aanrader.
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Van der Valk Bonaire is een prachtig hotel in aanbouw. Wij wilden een rustige vakantie, maar wegens zware geluidsoverlast door renovatie- en bouwwerkzaamheden is dit niet verlopen zoals we hadden gehoopt. Verder wel prachtige kamers en goed eten.
- Algemene indruk 7
- Ligging 9
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Marco Knippenberg
Nederland
Met partner
,
Mooi maar duur, eiland is mooi accommodatie is duur en voldoet niet aan verwachting
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Mooi maar duur, eiland is mooi accommodatie is duur en voldoet niet aan verwachting
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 4
- Kamers 3
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Agnes Moesker
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Bonaire is prachtig, relaxed en erg fijn om te verblijven.
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Erg veel lawaaioverlast door het verbouwen bij van der valk. Tevens hierdoor ook best wel wat onveilige situatie doordat je steeds langs een hoogwerker moest lopen. Als we dit vooraf hadden geweten dan hadden we waarschijnlijk een andere keuze gemaakt.
- Algemene indruk 4
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Bonaire blijft gezellig en mooi. Maar dat hebben meer mensen ontdekt: het wordt wel erg druk. En er is / wordt wel veel bijgebouwd, ten koste van het gemoedelijke, kleinschalige karakter van het eiland.
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Een heel mooi resort, prachtige ligging.
Maar Van der Valk wordt wel erg duur. En door de uitbreidingen (toenemend aantal kamers) wordt de druk op de voorzieningen (restaurant, strand, zwembad) wel steeds groter.
Onbegrijpelijk: een aantal appartementen heeft geen gordijnen in de woonkamer. Geen privacy dus. En je moet (‘s nachts - ongekleed) door de woonkamer naar de wc. De lampen in de woonkamer gaan nota bene automatisch aan! Sta je daar, in het volle licht, op het podium, voor iedereen zichtbaar. Dit vinden wij zo’n groot minpunt (oorzaak cijfer Kamers: 5) dat we hierom voor een ander resort/hotel zouden kiezen.
Het personeel van Van der Valk is overigens geweldig (correct, behulpzaam, vriendelijk).
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Petronella Jenster
Nederland
Met vrienden
,
Zalig,soms wat druk in restaurant en run op bedjes aan het zwembad en strand.
Als alle oude kamers verbouwd zijn zal er niet genoeg plek meer zijn in restaurant , zwembad en aan zee
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Prachtig,stijlvol.
Geweldige service en vriendelijk personeel
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Marianne Huisman
Nederland
Met vrienden
,
Prachtige plek en wat een mooi hotel.
We hadden een auto en hebben alle bezienswaardigheden bezocht.
Zeker de Mangrove kanotochten is een aanrader.
Ook een dag een bootje gehuurd en lekker gevaren.
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Heerlijke bedden en alles in de Van der Valk style. Geweldig eten, elke dag verse tonijn en verse sushi. Zalig!
Wat een fijne plek om te zijn.
Bij het uitchecken kregen we de hele dag nog all inclusieve aangeboden vanwege geluidsoverlast van de verbouwing. Hadden we niet zo ervaren maar wel een goede service.
Super vriendelijk personeel overal.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Mirjam Donken
Nederland
Met vrienden
,
Bonaire is onthaasten, ontstressen en genieten! Echt een aanrader
Over Fly & Go Van der Valk Plaza Royal Residence Bonaire:
Fantastisch resort. Wij hadden een 3-kamer appartement wat werkelijk geweldig was.
Heerlijke bedden, mooie ligging, prachtig uitzicht. De buffetten zijn echt heel goed met voldoende afwisseling.
Enige wat we echt een afknapper vonden is dat je de laatste dag extra moet betalen voor je all-inclusive. Je betaalt voor 7 dagen. Dag van aankomst alleen diner, dus logisch dat je dan dag van vertrek nog “recht hebt” op ontbijt en lunch. Dat is dan dus niet het geval en daar moet je dan ineens voor betalen. Naar mijn idee heel jammer dat dat dan je laatste dag en ervaring is. Als je hier je winst uit moet halen, moet je als management toch even gaan nadenken. Je laatste ervaring (net als een dessert in een mooi diner) blijft hangen. Zo jammer dat die dan negatief is ondanks een geweldig verblijf! Verander dit a.u.b.!!
Verder alleen maar complimenten!
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9