Baia Lara
Ultra All Inclusive
-
Hotel


- Luxe en ruime kamers
- Aquapark met glijbanen
- Goede service en vriendelijk personeel
- Winnaar Hotel of the year award
8,6
Aanrader
199 beoordelingen
va
757
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Baia Lara
Totale score
Gebaseerd op:
199 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lara:
Wij komen al 15 jaar in Lara, omdat het een korte transfer heeft. Wat mijn opvalt is dat het steeds drukker wordt met verkeer in de hoofdstraat waar de hotels liggen ze rijden er ontiegelijk hard. De taxi’s vindt ik ook aan de dure kant. Verder heeft Lara leuke winkeltjes en een heel mooi strand.
Over Baia Lara:
Het hotel heeft voordelen maar ook zijn nadelen. We hadden met zijn vieren een familie Lakehouse geboekt met eigen terras je springt zo het zwembad in. Een fantastische kamer met 2 aparte slaapkamers en 2 aparte badkamers mooi en schoon. Jammer dat de muziek bij het zwembad erg hard stond met weinig variatie. Vanaf 10 tot 12 uur was de muziek erg treurig. Pier cabanas waren erg fijn, jammer dat we 1 dag niet kregen waar we recht op hadden, de medewerker had er niet zoveel zin in.
Dit gemeld aan Guest Relations maar helaas geen terugkoppeling meer ontvangen. Er zat weinig variatie in het eten en het was erg druk in de eetzaal. Entertainment Sea Lounge was wel oké, 1 band was echt heel erg goed.
Accommodatie was erg schoon en goede bediening. Wij hebben een leuke vakantie gehad, maar we zouden de volgende keer wel voor een ander hotel kiezen.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 5
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lara:
Hotel is geweldig. We zijn voor de tweede keer hier heen gegaan. Vanwege het personeel en de organisatie in het hotel. Ik hadden privé transfer naar het hotel. Geen was prima. Maar terug naar het vliegveld was een slechte chauffeur die te laat kwam, een slechte voertuig had en roekeloos door het verkeer reed. Ook nog bellen tijdens het rijden zonder handsfree. Geen goede kwaliteit.
Over Baia Lara:
De accommodatie is uitstekend. Personeel is vriendelijk. Ligging is goed.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lara:
Lara is geweldig, dichtbij luchthaven. Veel winkeltjes met meestal vriendelijk personeel.
Over Baia Lara:
Baia Lara is kleiner dan andere hotels daar dus minder massaal. Eten en drinken is goed, schoonmaak/hygiene was minder goed. Kamers zijn groot en net gerenoveerd.
- Algemene indruk 7
- Ligging 9
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lara:
Antalya Lara is bekend om fijne en luxe hotels. Slechts 20 min van vliegveld.
Over Baia Lara:
Baia Lara hotel waar wij onze vakantie hebben geboekt is een aanrader. Alles was naar wens.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 7
Anita Voskuilen
Nederland
Met partner
,
Over Lara:
Lara is een echte toeristenplaats wat voornamelijk bestaat uit hotels en winkels met nep spullen.
Over Baia Lara:
Baia Lara is een prima hotel. Ligging is heerlijk aan het (zand)strand en een prachtig zwembad. Spa is ook mooi. Eten is lekker er is echt voor elk wat wils. Drank is ook prima gewoon geen nepzooi maar goede merken (soms moet je er wel om vragen). Kamer was heel groot. Aandachtspunt is wel de schoonmaak van de kamer. Veel stof en vieze ramen waar je amper doorheen kan kijken. Wij hadden een kamer met Frans balkon.
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Adriana Mommenhoff
Nederland
Met vrienden
,
Over Lara:
Kom al veel jaren in lara.
Resort zijn allemaal even goed.
Over Baia Lara:
Twee keer van kamer veranderd,
Fonteinin badkamer verstopt,weinig kastruimte,
Kamer 3 was prima.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten -
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lara:
Heerlijk verblijf aan het strand van Lara.
Lekker dichtbij vliegveld.
Over Baia Lara:
Baia Lara is een geweldig hotel aan het strand en dichtbij luchthaven.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lara:
Het stand was erg mooi en het hotel was schoon. De excursies die we hadden gepland waren prachtig. Op sommige plekken hadden we helaas minder tijd om te bezichtigen.
Over Baia Lara:
We hebben van onze verblijf genoten.
Het schoonmaken van onze kamer werd niet goed gedaan.
Tissues in onze kamer waren op en werden niet aangevuld.
De wastafel in de badkamer werd niet schoongemaakt.
De binnen zwembad was koud.
De personeel was erg opdringerig.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 7
Bernadette Beentjes
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lara:
Strand is heerlijk alleen wifi is daar niet bereikbaar.
Omgeving met winkels is prima
Over Baia Lara:
Hotel bia lara is erg gezellig vriendelijk personeel
Animatie zeer vriendelijk
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Mahdiyeh Jalali
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lara:
Lara is een fijne vakantie bestemmingen in Antalya.
Het heeft veel winkels en kleding winkels en restaurants.
Soms in de zomer vakantie is echt druk maar gezellig.
Over Baia Lara:
Hotel baia vonden wij heel saai .
Ik raad het niemand aan vooral als je kinderen hebt .
Het eten van buffet restaurant was heel normaal en goedkoop geen variatie elke dag hetzelfde tijdens lunch had ze echt bij niks .Buiten de buffet restaurant waren paar kleine eet café die u meer keuze heeft om te eten zoals burger en pizza....
Sommige obers zijn boos en hadden geen goed gedrag.
De Starbucks vrouw was soms boos en moe en iedereen vind niet normaal maar de gasten hadden niks gezegd of gevraagd tegen haar.
Totaal vonden wij niet dit hotel fijn en netjes.
De toiletten zijn heel stink en vies geweest vooral op zondag en maandag.
De handdoek was heel vies alsof niet gewassen was of onhygiënisch.
Als ik een cijfers aan dit hotel mag geven dan geef ik cijfer 6 .
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 8