Mirage World
All Inclusive
-
Hotel


- Vlak bij het strand
- Zwembad met glijbanen
- Een heerlijk Spa Center
7,0
Voldoende/goed
47 beoordelingen
va
592
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Mirage World
Totale score
Gebaseerd op:
47 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Hendrika Tekkelenburg
Nederland
Met partner
,
Over Icmeler:
Voor de 7e keer in dit hotel. Ditmaal is de pakketreis verzorgd door Corendon. Wij vinden de ligging perfect (geen zwembad die langs een weg ligt) en dichtbij strand, winkeltjes en restaurantjes. Içmeler is niet te groot, maar voor ons wel levendig genoeg. Met de dolmus of de taxiboat ben je zo in het drukkere Marmaris. Vanaf de steiger van Içmeler kun je eenvoudig een privé bootje huren, een aanrader als je niet zo van die massale boten houdt.
Over Mirage World:
Het hotel is de laatste jaren flink uitgebreid en vernieuwd. Er zijn nu 5 gebouwen en ook luxere kamers met jacuzzi ophet balkon. De eetzaal is verplaatst naar het nieuwste gebouw en heeft nu veel meer eetgelegenheid buiten. 's Avonds wordt alles buiten weer grondig schoongemaakt. Onze kamer werd elke dag prima opgefrist en van schone handdoeken en beddengoed voorzien. Ze doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. Helaas zijn er altijd wel gasten die niet snel tevreden zijn of er een smeerboel van maken.
- Algemene indruk 8
- Ligging 10
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Icmeler:
Icmeler en Marmaris zijn prachtige plaatsen met een mooie omgeving. Met leuke excursies is er heel veel moois te zien! Zowel ter land als te zee!
Waardeloos was de rit van de luchthaven naar de accommodatie. Heenweg 3 uur, terugweg 3,5 uur. Wij moesten gebruik maken van luchthaven Bodrum, terwijl er een luchthaven in de buurt is van Marmaris.
Over Mirage World:
In z'n algemeenheid zijn we tevreden over de accommodatie. Wel zijn er verbeterpunten! Het eten was altijd lauw en te weinig variatie. Het duurde ook lang voordat het eten werd aangevuld. Dit komt ook door de gasten die heel asociaal het eten in torens stapelden op de borden. Zo grepen we altijd naast het fruit. Beurs fruit bleef over. Daarnaast duurde het te lang voordat de tafels werden schoongemaakt en werd aangevuld met schoon bestek. We hebben ook 1,5 dag een kamer zonder koelkast gehad. We hebben drie x om een koelkast moeten vragen. Vervolgens heeft de conciërge 2 dagen nodig gehad om een waterleiding te herstellen bij de bovenburen. Hiervoor moest hij via ons balkon bij de klus komen. Onze kamer- en balkondeur stond hierbij wagenwijd open zonder dat de conciërge/loodgieter aanwezig was. We zaten direct naast een open in- en uitgang op de begane grond. Ook hiervoor moesten we 2 x een melding doen bij de receptie. Het personeel spreekt slecht tot nauwelijks Engels overigens.
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 4
- Kamers 3
- Kindvriendelijk 5
- Wifi kwaliteit 1
Brenda Sonneveld
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Icmeler:
Mooi en rustig, veel te doen.
nette restaurants op korte afstand.
Over Mirage World:
Oud en muffe kamer, dun lakentje terwijl het best koud was. Vaak geen warm water.
- Algemene indruk 7
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 3
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 7