Voor vermiste of beschadigde bagage laat je een PIR-rapport opmaken bij het personeel van de luchtvaartmaatschappij. Zij zijn meestal te vinden in de bagagehal of aankomsthal van de luchthaven.
Verlaat je de aankomsthal zonder melding, dan vervalt mogelijk je recht op schadevergoeding.
Bewaar je claimtags en boardingpassen zorgvuldig; deze zijn nodig voor het opmaken van het rapport.
Neem voor Corendon Dutch Airlines (CD) vluchten contact op met de Lost & Found-afdeling van Corendon Airlines via deze link. Vermeld altijd het nummer van je Property Irregularity Report (PIR).
Ook voor verloren of beschadigde bagage op Corendon Airlines (XC/XR) vluchten raadpleeg je de Lost & Found-afdeling van Corendon Airlines via deze link.
Raadpleeg de website van de luchtvaartmaatschappij wanneer je met een andere luchtvaartmaatschappij vloog
Let op: Heb je een opmerking of klacht over de uitvoering van de vlucht, bijvoorbeeld stoelreserveringen of maaltijden, dien je deze in via het klachtenformulier van Corendon. Dit formulier vind je op Mijn.Corendon.nl bij de betreffende boeking onder het icoontje ‘Klacht indienen’. In het webformulier kun je via de button ‘Bestand bijvoegen’ documenten toevoegen. Je melding wordt na ontvangst door ons in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord. Na het online indienen van je klacht krijg je een ontvangstbevestiging per e-mail.