In de transferbus op weg naar uw accommodatie krijgt u van de transferbegeleider een envelop met onder andere een uitnodiging voor de welkomstbijeenkomst, informatie over de te boeken excursies en de contactgegevens van uw reisleiding.

De reisleiding komt u, over het algemeen, minimaal 1x in de week bezoeken in uw accommodatie. Wie uw reisleid(st)er is en de tijden waarop hij/zij aanwezig is, kunt u terugvinden op het informatiebord of in de informatiemap in uw accommodatie. Hier vindt u ook het telefoonnummer waarop uw reisleid(st)er te bereiken is in geval van nood.

Indien u de reisleid(st)er om wat voor reden dan ook misloopt of niet aantreft in uw accommodatie, dient u hem/haar te allen tijde in geval van nood of bij problemen te bellen. Indien hij/zij (tijdelijk) niet bereikbaar is dient u contact op te nemen met het hoofdkantoor van onze agent in uw regio. Het telefoonnummer vindt u op het informatiebord of in de informatiemap en op uw reisbescheiden.

De reisleiding zal u bij problemen altijd proberen te assisteren. Indien er zich grote problemen voordoen, wordt onze lokale agent ingeschakeld. Onze reisleiders hebben de zorg over vele gasten. Het kan dus voorkomen dat ze u niet altijd kunnen begeleiden bij bijvoorbeeld een aangifte bij de politie of een ziekenhuis-/doktersbezoek.