Wij doen erg ons best om je reis naar wens uit te voeren. Mocht je toch opmerkingen, suggesties of klachten hebben, dan kun je deze doorgeven aan de afdeling Cliëntenservice.

Om je opmerkingen, suggesties of klachten zo snel mogelijk te kunnen oppakken, kun je deze doorgeven via het webformulier. Het webformulier vind je in jouw boeking in “Mijn Corendon”. Klik hier om naar Mijn Corendon te gaan.

De afdeling Cliëntenservice is daarnaast vijf dagen per week telefonisch bereikbaar op +31 (0)23 5307596. Maandag tot en met vrijdag, van 10.00-17.00 uur.

Voor de procedure en regelgeving met betrekking tot bezwaren en problemen verwijzen wij je naar www.corendon.nl/klachtenafhandeling.

Je dient je opmerkingen, suggesties of klachten uiterlijk binnen twee maanden na terugkomst schriftelijk door te geven. Vermeld voor een snellere afhandeling jouw 7-cijferig reserveringsnummer.