Wij doen ons uiterste best om je reis naar wens uit te voeren. Mocht je toch opmerkingen, suggesties of klachten hebben, dan kun je deze doorgeven aan de afdeling Cliëntenservice.

Om je opmerkingen, suggesties of klachten zo snel mogelijk te kunnen oppakken, kun je deze doorgeven via het webformulier. Het webformulier vind je in jouw boeking in “Mijn Corendon”. Klik hier om naar Mijn Corendon te gaan.

De afdeling Cliëntenservice is vijf dagen per week telefonisch bereikbaar op +31 (0)23 5307596
Maandag t/m vrijdag: van 10.00-17.00 uur

Voor de procedure en regelgeving met betrekking tot bezwaren en problemen verwijzen wij je naar www.corendon.nl/klachtenafhandeling.

Je dient je opmerkingen, suggesties of klachten uiterlijk binnen twee maanden na terugkomst schriftelijk in te dien. Vermeld voor een snellere afhandeling altijd jouw 7-cijferig reserveringsnummer.