Met het tegoed (reisvoucher) van jouw geannuleerde reis kun je gedurende de geldigheid van de voucher een nieuwe boeking maken. De vertrekdatum van de nieuwe reis mag ook na die datum zijn. De voorwaarden van de reisvoucher vind je hier: https://images.corendon.nl/nl/voorwaarden-corendon-reisvoucher.pdf*. Wanneer je een nieuwe boeking wilt maken met jouw voucher kun je contact opnemen met ons Contact Center via telefoonnummer 023 751 06 06.

In principe is de voucher één jaar geldig. Recent heeft SGR echter aangegeven dat de garantie op vouchers langer geldig blijft. In plaats van een dekking van twaalf (12) maanden heeft SGR de garantie verlengd met twee maanden; dus tot veertien (14) maanden na uitgifte van de voucher. Wanneer je daarna jouw geld nog niet terug hebt ontvangen, heb je nog twee (2) maanden de tijd om je claim in te dienen bij SGR. Gedurende deze gehele periode van zestien (16) maanden kun je er voor kiezen om de voucher in te zetten voor een nieuwe boeking. Neem hiervoor telefonisch contact op met ons Contact Center via telefoonnummer 023 751 06 06. Een nieuwe boeking valt uiteraard automatisch opnieuw onder de garantie van de SGR.

 *Dit zijn de oorspronkelijke vouchervoorwaarden. De recente dekkingsverlenging van SGR is niet in deze voorwaarden verwerkt.