Corendon staat voor een comfortabele en servicegerichte vakantie voor al onze klanten. Wij streven ernaar om passagiers met een handicap of beperkte mobiliteit zo goed mogelijk te voorzien van de juiste informatie. Daarnaast helpen wij graag, waar dit mogelijk is, met het regelen van assistentie. Uiteraard op voorwaarde dat vliegen niet op medisch advies wordt afgeraden.

Heb je een vlucht geboekt met Corendon Airlines (CAI) of Corendon Dutch Airlines (CND)? Bekijk dan hier alle informatie over het reizen met een beperkte mobiliteit. Ook vind je hier informatie over het gebruikmaken van een transfer bij een beperkte mobiliteit.

Vlieg je met een andere luchtvaartmaatschappij? Dan verwijzen wij je hieronder graag naar de juiste informatie over het reizen met een beperkte mobiliteit per luchtvaartmaatschappij.

Reis je met een beperkte mobiliteit en staat de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt of het onderwerp dat je zoekt hier niet tussen? Stuur dan je aanvragen over bijvoorbeeld het meenemen van medische bagage, assistentie op de luchthaven, assistentie aan boord en reizen met een rolstoel, scootmobiel, krukken, rollator of gips zo snel mogelijk en het liefst bij boeking, onder vermelding van je reserveringsnummer, naar bagage@corendon.nl.