Naast assistentie op de luchthaven, voorzien wij je aan boord van onze Corendon Airlines (CAI) en Corendon Dutch Airlines (CND) vluchten ook graag van de juiste hulp. Passagiers die niet op eigen kracht naar hun stoel kunnen lopen en naar hun stoel gedragen moeten worden, kunnen via ons Contact Center een stoel reserveren. Wij zorgen er dan voor dat je de meest geschikte stoel toegewezen krijgt. Ook adviseren wij deze passagiers te reizen met een medereiziger/begeleider die kan voorzien in tilhulp bij een toiletbezoek tijdens de vlucht.

Vanwege veiligheidsredenen is het voor passagiers die met een rolstoel reizen en/of minder of niet mobiel zijn, niet toegestaan om bij de nooduitgangen te zitten. Aan boord van onze vliegtuigen hebben wij geen boordrolstoelen beschikbaar. Wel zijn er speciale invalidentoiletten beschikbaar.

Ons gekwalificeerde cabinepersoneel helpt je aan boord graag waar dat mogelijk is. Het is niet mogelijk om hulp te krijgen bij eten, persoonlijke hygiëne, het toedienen van medicatie of het optillen/dragen van passagiers.

Vlieg je met een andere luchtvaartmaatschappij en heb je assistentie aan boord nodig? Kijk dan hier voor meer informatie.

Lees hier alle informatie over reizen met een beperkte mobiliteit.