Corendon: winnaar van diverse awards

Corendon: winnaar van diverse awards

Winnaar-728.jpg

Corendon heeft in de afgelopen jaren diverse nominaties en awards in ontvangst mogen nemen. De grote inzet en innovatieve ideeën van de medewerkers werd vele malen gewaardeerd door talloze vakantiegangers en diverse vakjuryleden. Zo is Corendon bijvoorbeeld in het bezit van de DDMA Single Shot Award 2018 en werd het bedrijf in 2015 trotse winnaar van de Zoover awards in maar liefst 5 verschillende categorieën.


Shopping Awards Vakprijs 2019

Met grote trots nam Corendon tijdens de Shopping Awards ook in 2019 een award in ontvangst. De vakjury award in de categorie Leisure & Travel won Corendon het tweede jaar op rij. Deze mooie waardering is onder andere te danken aan de uitbreiding met vluchten vanaf Maastricht Aachen Airport en een sterke samenhang van online en offline marketingacties om de juiste consumenten te matchen met het vakantieaanbod vanaf deze luchthaven. Winnaars in andere categorieën tijdens de Shopping Awards 2019 waren onder andere Albert Heijn (Fast moving consumer goods & Personal care), Bol.com (Consumer electronics & Telecom) en Wehkamp (Fashion & Lifestyle).

Vakantie Awards 2019

Tijdens het jaarlijkse reisgala in Hotel van Oranje in Noordwijk viel Corendon in de prijzen in de categorie Zonvakanties Turkije. De awards worden voor en door de reisbranche uitgereikt; dat wil zeggen dat iedere medewerker uit de reisbranche zijn stem kan uitbrengen voor elke genomineerde reisaanbieder per categorie. Corendon is er trots op om gekozen te zijn als beste Turkije aanbieder.

DDMA Single Shot Award 2018

Tijdens de DDMA Email Summit 2018 kroonde de jury van deze awards Corendon tot grote winnaar op het gebied van vernieuwing. In de categorie Single Shot, dat voor een goed uitgewerkte en bijzondere e-mailcampagne staat, kwam Corendon het beste uit de bus. Andere genomineerden waren Knab en TNT. De jury kwam tot dit besluit omdat zij gecharmeerd waren van de vernieuwende en slimme inzet van e-mail in combinatie met marketingautomatisering en artificial intelligence. De jury van de DDMA E-mail Awards zei hierover: “Corendon ontwikkelde in huis een systeem waarmee zij voorspelt waar klanten met vakantie naartoe willen. Klantgericht, datagedreven en met goede resultaten. Een inspirerend voorbeeld voor anderen en hiermee de terechte winnaar van de DDMA E-mail Single Shot Award 2018”.

Shopping Awards Vakprijzen 2017 en 2018

Bij de Shopping Awards Vakprijzen 2017 en 2018 viel Corendon in de prijzen in de categorie Travel & Leisure. Aanleiding voor deze bekroning is de manier waarop de organisatie artificial intelligence inzet om klanten persoonlijke aanbevelingen te doen. Met onder andere de customer experience en klanttevredenheid hoog op de agenda, heeft Corendon een manier ontwikkeld om met juiste analyses van gegevens, klanten persoonlijke aanbevelingen te doen en deze op het juiste moment te sturen.

Shopping Award Publieksprijzen XL 2016

De combinatie van het jaarlijkse consumentenpanel van GFK, gecombineerd met een onderzoek naar eigen klanten van Corendon, zorgde dit tweede opvolgende jaar voor grote winst voor Corendon. In de categorie Reizen werd de touroperator door consumenten en eigen klanten, net als het jaar ervoor, bekroond met de Shopping Award Publieksprijs XL 2016. Corendon is trots op het grote vertrouwen van vele klanten die Corendon.nl opnieuw waardeerde als favoriete webwinkel.

Nederlandse Vakantie Award 2016

Tijdens het jaarlijkse reisgala ontving Corendon in 2016 de Nederlandse Vakantie Award in de categorie Zonvakanties. Hiermee beloonden klanten de touroperator voor het leveren van de beste service en kwaliteit. De Nederlandse Vakantie Awards is een initiatief van ANVR, SGR, Travmedia, Thuiswinkel en Opiness. Corendon oprichter Atilay Uslu werd tijdens het gala onderscheiden met de titel ‘Travel Personality of the Year’. Hij werd als rasondernemer geloofd om zijn creativiteit, durf en veelzijdigheid en de aanpak wanneer hij mogelijkheden tot succes ziet.

Shopping Award Publieksprijzen XL 2015

Uit meer dan 5.000 beoordelingen in het jaarlijkse consumentenpanel van GFK, gecombineerd met 48.000 beoordelingen uit kwalitatief consumentenonderzoek onder eigen klanten, mocht Corendon in 2015 de Shopping Award Publieksprijs XL in ontvangst. In de subcategorie Vakanties & Reistickets had de reisorganisatie de hoogste score. Ook in de hoofdcategorie ‘Reizen & Vrije Tijd’ had Corendon de hoogste score en ging er vandoor met de winst. Winnaars van andere hoofdcategorieën waren onder andere Coolblue en Afterpay.

Zoover Awards 2015

In 2015 was Corendon de grote winnaar van de Zoover Awards. Met maar liefst 5 awards werd de reisorganisatie benoemd als favoriete reisorganisatie. Niet minder dan 220.000 consumenten stemden op 300 genomineerde partijen in 23 verschillende categorieën. Om een Zoover Award te winnen was de hoogste score nodig voor de betreffende categorie. Corendon ontving awards voor ‘Beste allround touroperator’ en ‘Populairste aanbieder zonvakanties’. Corendons zusje Gofun.nl werd verkozen als ‘Beste aanbieder jongerenvakanties’ en tot slot werd Corendons luchtvaartmaatschappij Corendon Dutch Airlines verkozen tot ‘Populairste luchtvaartmaatschappij’ en ‘Beste luchtvaartmaatschappij’. Corendon oprichter Atilay Uslu is erg blij met de prijzen, omdat het veel zegt over de klanttevredenheid. Naar huis gaan met 5 awards ziet hij als een belangrijke waardering.

Terug naar boven